Nye muligheder med forbedret Carsten Holm A/S-hjemmeside
Coronaens indtog i Danmark og resten af verden har ændret vores måde at arbejde på. Vi er mindre fysisk til stede ude hos kunderne, men med en række nye tiltag på hjemmesiden har vi gjort det nemmere at finde produktoplysninger og få hjælp online.
Af Karina Davids - kd marketing support
Forskudte arbejdstider ingen hindring
I mange virksomheder er det blevet nødvendigt at arbejde på forskudte tidspunkter af døgnet, og det gør det svært at få svar på konkrete spørgsmål her og nu. Den udfordring ville vi gerne bidrage til at løse med hjælp til selvhjælp online.
På vores hjemmeside har vi tilføjet en ”forespørgsels-funktion” på alle vores produktsider, så kunderne kan sende specifikke forespørger på alle produkter 24 timer i døgnet. Vi vender så tilbage – enten på e-mail eller telefon – med en pris og leveringstidspunkt så hurtigt som muligt. På den måde håber vi, at vi også kan hjælpe de kunder, som arbejder uden for vores normale åbningstid.
Hurtigere søgning og spot på værdifulde serviceydelser
På vores re-designede forside er det blevet nemmere og hurtigere for kunderne at finde både det rette produkt og den rigtige kundeservicemedarbejder.
På forsiden kan du også læse mere om den tekniske support og dokumentation, vi også tilbyder vores kunder. Det er serviceydelser, som mange af vores kunder sætter stor pris på, men vi har hidtil ikke været så gode til at gøre opmærksom på dem. Det er der lavet om på nu, forhåbentlig til glæde for endnu flere!
Bedre og flere online-kataloger
Vi har også opdateret og tilføjet nye kataloger og produktblade til vores i forvejen store katalogprogram. Som noget nyt er alle vores kataloger og produktblade nu tilgængelige både i E-paper- og PDF-format, så man nemt kan både bladre og zoome.
Vi har tilføjet flere nye produktkataloger, blandt andet med vibrationsdæmpere, mekaniske akseltætninger og montageværktøj. Så kig forbi vores katalogbestilling allerede nu, og se alt det nye. Hvis du foretrækker de fysiske kataloger, sender vi naturligvis også gerne eksemplarer til dig.
Vi håber, at de nye digitale tiltag gør det nemmere for kunderne at handle hos Carsten Holm A/S i disse lidt uvirkelige tider.
Spørgsmål?
Har du en akut udfordring med en tætningsløsning, eller har du brug for uddybende informationer? Så kontakt os; i åbningstiden sidder vi forsat klar til at gøre vores bedste for at vejlede dig om valg af optimale pakningsløsninger.