Vigtigheden af service
Hvis der er ét sted, hvor du aldrig må spare, når du køber en CNC-maskine eller en automationsløsning, er det på servicen.
Du køber en ny CNC-maskine eller en automationsløsning, den bliver installeret i din virksomhed, og det hele kører.
Men det kan ikke undgås, at du før eller siden får brug for service til løsningen. Om ikke andet, så til vedligeholdelse, så du netop minimerer risikoen for slitage og nedbrud. Nedbrud fører til stilstand i eller lav produktion, hvilket kan aflæses negativt på bundlinjen.
Læs mere om service hos Gibotech her
Dine egne medarbejdere kan helt sikkert meget, og ofte vil de også kunne udføre de mindre reparationer på løsningen. Men deres viden er ikke nødvendigvis opdateret på lige præcis den enkelte løsning. Derudover er det ikke altid, de har adgang til de korrekte reservedele.
Service hos Gibotech
Hvis din CNC-maskine eller løsning er købt hos Gibotech, kan du være sikker på, at vores serviceteknikere har kendskab til din løsning og ved, hvad der er brug for.
Du kan tilkøbe en serviceaftale, hvor vi sørger for løbende vedligehold, eller du kan vælge at tilkalde vores teknikere, når der er brug for det. Fordelen ved serviceaftalen er, at løsningen bliver vedligeholdt løbende, så risikoen for nedbrud minimeres. De enkelte komponenter har en estimeret levetid, som servicen planlægges efter.
Så hvis du vil være sikker på at have en løsning, der har de bedste betingelser for altid at køre optimalt, må du ikke spare på servicen.
Hvis du vil høre mere om service, kan du kontakte Allan Hansen, Head of Service, på mail ash@gibotech.dk eller telefon 2066 3517.
Hvis du vil høre mere om CNC-maskiner eller automationsløsninger, kan du kontakte Henrik G. Thomsen - Product Manager, CNC - på mail hgt@gibotech.dk eller telefon 2066 3518.
Vil du være opdateret på det nyeste inden for CNC-maskiner og andre automationsløsninger til industrien? Så skal du tilmelde dig Gibotechs nyhedsbrev her.