Hverdagen som servicetekniker i Team Mouritsen
Emil og Søren er begge serviceteknikere her hos Mouritsen, og de er begge enige om, at Mouritsen A/S er en rigtig god arbejdsplads. Men hvad ligger der til grund for det, og hvilke opgaver varetager de som serviceteknikere? Det kan du blive klogere på i videoen.
Teamets fornemmeste opgave er at hjælpe kunderne bedst muligt med service og løbende vedligehold af deres udstyr. Emil arbejder primært med service og vedligehold af malerudstyr, og for ham er det vigtigt, at kunderne altid har de nødvendige reservedele på hylderne, så de altid kan opretholde de gode oppetider.
Ligesom resten af serviceteknikerne i Team Mouritsen betyder det meget for Søren at levere et godt kvalitetsarbejde. Han bruger derfor gerne ekstra tid hos kunden for at sikre, at alt fungerer optimalt.
Emil og Søren er begge enige om, at hos Mouritsen A/S er alle altid klar til at hjælpe, hvis der er behov for det.
”Vi kan altid gå tilbage til vores bagland,” siger Emil.
Se videoen, og hør mere om, hvordan det er at arbejde hos Mouritsen.
Du kan også læse artiklen om Bent, der kører fra Esbjerg til Grønland for at hjælpe kunderne.