Nyt om navne: Dansk problemløser styrker Kukas kundeservice
Kuka Nordics bestræbelse på at udvide sin kundeserviceafdeling fortsætter.
Nu er teamet blevet forstærket med endnu en servicetekniker: Björn Gjerulff Lillegard, som har base i Silkeborg.
– En erfaren tekniker, med stort fokus på at løse problemer, det føles godt at have kunnet binde ham til teamet, siger kundeservicechef Elin Hybert.
Björn Gjerulff Lillegard kommer fra en stilling som servicetekniker hos schweiziske Kardex Remstar, specialiseret i blandt andet software og logistikløsninger.
– Jeg har arbejdet med automation siden 2011. Primært har jeg lavet fejlsøgning i brancher som fødevare- og møbelfremstilling, siger han.
Kuka Nordic har det seneste år foretaget flere investeringer i sin kundeserviceafdeling. Ifølge Elin Hybert handler det i bund og grund om at gøre det bedste for kunderne, og altid være ved hånden med de rigtige kompetencer, når der er behov for det.
– Robotterne i sig selv er kun en del af det, vi leverer her på virksomheden. Det er kunderne, der giver os vores eksistensberettigelse, og at producere god service er en afgørende del af vores mission, siger hun.
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.