Expedit udvikler inventar til Ronaldo-satsning
Inventarproducenten i Hadsten står bag butikskonceptet til JBS’ nye kampagne med fodboldstjernen Cristiano Ronaldo som frontfigur.
Glæden var derfor stor i Hadsten, da projektet for nylig blev præsenteret offentligt af Cristiano Ronaldo selv i hjembyen Madrid. Det sker under brandet CR7, som refererer til hans initialer og spillenummer.
- Vi er stolte af, at dansk udvikling og produktion kan matche de internationale markedskrav. Konkurrencen indenfor retail er ekstrem hård. Men der ligger også en målrettet indsats bag at nå hertil. Expedit har været gennem en optimeringsproces, der både har gjort virksomheden mere markedsrettet og produktionen mere højteknologisk og dermed lønsom, siger Expedits direktør, Steen Bødtker.
Det er ikke første gang JBS Textile Group og Expedit samarbejder. Tidligere er det blevet til forskellige shopløsninger, og Expedit har denne gang stået for både udvikling, produktion og roll-out af konceptet.
- Da løsningen skal udrulles globalt, er der mange krav til markedstilpasning, return-on-investment, holdbarhed, forsendelse samt problemfri brug, der skal opfyldes, siger Steen Bødtker.