23948sdkhjf

Bila åbner ny afdeling

Som en del af en større vækstplan åbner Bila en ny serviceafdeling i Fredericia. Målet er at tilbyde kunderne et endnu højere serviceniveau gennem hurtigere responstid og større nærhed.
Hovedafdelingen på Mors er samlingspunktet for de 21 medarbejdere i Bilas serviceafdeling, men planerne om en afdeling i trekantsområdet har længe været på tegnebrættet. De sidste måneder er gået slag i slag, og den nye afdeling er blevet en realitet pr. 1. maj. Kim R. Andersen, servicechef hos Bila, fortæller:

- Med den nye afdeling i Fredericia har vi mulighed for at komme endnu tættere på vores kunder. Vi kan være på de fleste adresser i Danmark indenfor en times kørsel og har derved kortere rejsetid.

Selvstændig afdeling
Afdelingen vil fungere som en selvstændig afdeling med serviceteknikere med store faglige kompetencer indenfor mekanisk, elektrisk og software-vedligeholdelse og -service. Afdelingen kan servicere alle processer i en automatiseringsløsning.

- På sigt vil Fredericia afdelingen være lagerførende med vitale reservedele. Koordinatorer og den overordnede ledelse vil stadig sidde på Mors, og skal der udføres større værkstedsopgaver, vil de blive udført i afdelinger med eget værksted, udtaler Kim R. Andersen.

- Vi oplever øget efterspørgsel og har brug for flere medarbejdere til at varetage serviceopgaverne fra kontoret i Fredericia. Vi søger både mekaniske og software serviceteknikere, afslutter Kim R. Andersen.

Den nye serviceafdeling har lokaler på Entreprenørvej 5, 7000 Fredericia. Bila Service ser i øjeblikket på andre muligheder for decentrale afdelinger, som den nye afdeling i Fredericia.
Læs mere om: Bila
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.491