23948sdkhjf

Johnson-Metall aktiv i bred vifte af brancher

Det store katalog gør, at virksomheden har mange brancher at spille på. Defor går det godt, lyder det fra direktør Jens Jensen.
Johnson-Metall sælger bronze, og de sælger det til mange forskellige. Lige for tiden er der omkring 3.500 kontakter i kundekartoteket hos virksomheden i Rødovre. De har mange maskinfabrikker, men også i fødevareindustrien og offshore-branchen, har fylder de også meget.

"Men det går jo op og ned, og under krisen er der desværre nogle af vores kunder, der er afgået ved døden," siger Jens Jensen.

Han peger dog op, at der er visse fordele ved at være en virksomhed, der sælger til mange forskellige kundesegementer;

"Når det går skidt det ene sted, går det måske godt et andet sted," siger han og henviser til krisen, der så småt er ved at være overstået.

Læs hele artiklen i den seneste trykte udgave af Jern og Maskinindustrien. Er du ikke allerede abonnent på den trykte avis, kan du købe et abonnement ved at klikke her:

http://www.jernindustri.dk/nyhedsbrev/Ab... - vælg abonnement og udfyld derefter felterne i bunden af siden.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109