23948sdkhjf

Tilfredse EKF-kunder

Siden 2008 har Eksport Kredit Fonden fordoblet antallet af kunder, og ny analyse viser høj kundetilfredshed.
40 procent af de adspurgte kunder valgte at deltage i undersøgelsen.

- Vi er glade for, at så mange kunder og samarbejdspartnere har givet deres input. Vi tager resultaterne og de mange konstruktive forslag og kommentarer til os og ser frem til en fortsat god dialog om at finde løsninger fremadrettet, understreger vicedirektør hos EKF, Søren Møller.

Sådan et resultat vi håber på

Kunderne fremhæver i undersøgelsen EKF som en troværdig og pålidelig samarbejdspartner og som en kundeorienteret og resultatskabende finansiel virksomhed. Særligt EKF’s rådgivere og løsninger scorer topkarakterer.

- Som en organisation, der rådgiver og hjælper danske eksportører, er det sådan et resultat vi håber på og arbejder for hver eneste dag, siger Søren Møller.

Kunderne er prisbevidste

Ét område scorer dog under det generelle niveau, nemlig prisen på EKF’s ydelser.

- Vi er glade for, at danske eksportører er prisbevidste. Det er vi også. EKF yder jo ofte et tillægsprodukt, der fjerner ekstraordinære risici, og det koster lidt ekstra, men det tror jeg nu godt vores kunder forstår. I øvrigt fastsætter vi vores priser på markedsvilkår for ikke at konkurrere med det private marked, fortæller Søren Møller.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078