23948sdkhjf

HI: 3M udfordrer de besøgende på årets HI-Industri messe

Tør du blive udfordret? Det spørgsmål stilles af 3M A/S, der gerne vil have industrien til at tænke anderledes.
I forbindelse med HI Industri 2005 i Messecenter Herning forsøger vrksomhedeni at bryde med den traditionelle opfattelse af industrielle produkter og 3M. På 3M's stand vil der derfor være udarbejdet nogle dogmer, der udfordrer de besøgenes opfattelse af temaer som pris, sikkerhed, samarbejde, tid, kvalitet og know-how. For eksempel dogmet: Du skal ikke bekymre dig om pris.

På messen sætter 3M fokus på andet end de produkter, der er i sortimentet! Målet er at vise, hvilken værdi 3M tilfører en produktionsproces. Her er samarbejde et af nøgleordene.

I firmaet hører man f.eks. tit fra kunder, at man først bliver inddraget, når der ER opstået problemer i udviklingen af deres produkter. Her er det 3M's påstand, at når 3M er med i opstartsfasen, kan virksomhedens know-how og produktviden være med til at skabe et langt hurtigere og bedre resultat.

3M er en virksomhed i kontinuerlig forandring. Sidste år opkøbte virksomheden således Hörnell med det kendte brand Speedglas. Købet har gjort 3M til en førende leverandør af sikkerhedsprodukter inden for svejsning. Ligeledes viser 3M’s produkter inden for PPS (Paint Preparation System) blandekopsystem til lak samt andre nyheder til produktprogrammet, at virksomheden er på konstant jagt efter innovative løsninger, der gør arbejdet lettere for dens kunder.

Mange af 3M’s produkter er allerede kendte i industrien. På årets stand har man derfor valgt at tage udgangspunkt i seks forskellige markeder. Det er f.eks. virksomhedens intention at vise metalmarkedet, hvordan 3M kan hjælpe med at skabe bedre resultater - både på kort og længere sigt.

Kilde: HI Industri 2005, http://www.hi-industri.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063