GPV holder fast i strategien
GPV Industri A/S har i 1. kvartal 2005/2006 videreført aktiviteterne i deres strategiplan. Koncernen bevarer fokus på optimering frem for omsætningsvækst.
Aktiviteterne indeholdt i GPVs strategiplan Fit For the Future, der dækker perioden til og med 2007, er blevet videreført i 1. kvartal 2005/06. De væsentligste elementer i strategiplanen er optimering frem for omsætningsvækst, udvikling af produktion og forretningsprocesser, videreudvikling af forretningskoncepter samt organisations- og medarbejderudvikling. Disse aktiviteter udvikler sig planmæssigt og positivt. Produktionen i Asien er forøget, og der er sket en samtidig tilpasning af aktiviteterne i Danmark. I slutningen af kvartalet blev den nye printkort-fabrik i Kina åbnet, og med etableringen kan der tilbydes et nyt kundekoncept for produktionen af printkort.
Rapporten for 1. kvartal får koncernen til at fastholde forventningerne til 2005/2006.
Se hele rapporten på http://www.cse.dk
Kilde: Fondsbørsmeddelelse fra GPV Industri A/S, Københavns Fondsbørs, den 24. august 2005. http://www.cse.dk