23948sdkhjf

Tre års slid giver bonus

KEN A/S øjner et gennembrud på det amerikanske marked.
Efter flere års forarbejde har KEN A/S nu påbegyndt markedsføringen og salget af vaskemaskiner til kirurgiske instrumenter på hospitaler i USA.

- Vi har fået de godkendelser, der skal til, og vi har også solgt det første anlæg, forklarer administrerende direktør hos KEN A/S, Per Juul Nielsen.

- Vi har et samarbejde med en forhandler og producent derovre, som i forvejen er inde og har en stor markedsandel til hospitalssektoren. Han har så manglet et produkt som vores i sin portefølje, fortsætter han.

Per Juul Nielsen lægger ikke skjul på, at USA er et interessant marked, men han forventer ikke, at der vil blive tale om eksplosive vækstrater.

- I første omgang har vi det her ene produkt, men vi har da planer om at udvide produktporteføljen inden for det her område, siger han.

Han er dog godt tilfreds med, at der endelig er kommet hul på markedet i USA.

- Det har været en udfordring. Det er reguleret med særlige tekniske krav og standarder, som er anderledes end dem, vores produkter er vant til at leve op til i Europa. Vores produkter har skullet tilpasses til andre standarder, og det har taget cirka tre år, slutter Per Juul Nielsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112