Fakta om udbudet
Udbyder
Busselskabet Aarhus Sporveje
Udbud af ladeinfrastruktur
Busselskabet Aarhus Sporveje
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29943176
Postadresse: Jegstrupvej 5
By: Hasselager
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8361
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Riget
E-mail: bpr@busselskabet.dk
Telefon: +45 41916003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/124169029.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.busselskabet.dk/
Del II: Genstand
Udbud af ladeinfrastruktur
Busselskabet Aarhus Sporveje (herefter Busselskabet) skal på vegne af Aarhus Kommune anskaffe ladeinfrastruktur til 29 elledbusser af mærket Volvo 7900 Electric Articulated. Infrastrukturen skal etableres på Busselskabets 2 depoter, henholdsvis på Jegstrupvej 5, 8361 Hasselager og på Munkevejen 4, 8381 Tilst.
Der er indkøbt 29 elledbusser, som skal lades på Busselskabets 2 depot, henholdsvis på Jegstrupvej 5, 8361 Hasselager og på Munkevejen 4, 8381 Tilst.
Der placeres 18 busser på Jegstrupvej og 11 busser på Munkevejen. Der skal kun lades på depoterne.
Det er et minimumskrav, at laderne kan lade de indkøbte busser. Busserne kan oplades med såvel OppCharge som overnight depotladning. Busser kan lades med 150 kWh.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af ladeinfrastruktur
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk