Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
Udbud af vaskeriydelser
(14.09.2020)
TRASBO A/S
Jernager 9
4050 Skibby
Udbud af vaskeriydelser
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Henriksen
E-mail: jens.henriksen@egekom.dk
Telefon: +45 72596219
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/131355752.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af vaskeriydelser
Egedal Kommune udbyder en rammeaftale om levering og afhentning, vask, tørring af tøj og privat linned for beboere på kommunens nuværende plejecentre. Rammeaftalen omfatter p.t. 5 plejecentre og der er tilknyttet en option til rammeaftalen om tilføjelse af yderligere et plejecenter, som forventes opført Q 3 i 2022. Det forventes at rammeaftalen p.t. omfatter ialt 198 beboere.
Egedal Kommune
Egedal Kommune udbyder en rammeaftale om levering og afhentning, vask, tørring af tøj og privat linned for beboere på kommunens nuværende plejecentre. Rammeaftalen omfatter p.t. 5 plejecentre der er beliggende i Egedal Kommune. Der er tilknyttet en option til rammeaftalen om tilføjelse af yderligere et plejecenter, som forventes opført Q 3 i 2022. Det forventes at rammeaftalen p.t. omfatter ialt 198 beboere.
De 5 plejecentre er:
— Solkrogen i Stenløse
— Damgårdsparken i Stenløse
— Egeparken i Ølstykke
— Engbo i Ølstykke
— Porsebakken i Smørum.
Det sjette plejecenter, der indgår som option er:
Plejecenter Hyrdevænget i Egedal By (Ølstykke syd).
Rammeaftalen indeholder 1 ugentlig levering, hvor rent tøj leveres og snavset vasketøj afhentes. Rammeaftalen indeholder mulighed for Kommunen at vælge 2 forskellige slags posestørrelser, alt after beboerens behov.
Der indgår en option, som giver ordregiver adgang til at udvide rammeaftalens omfang, ved at tilføje beboere på plejecenter Hyrdevænget på eksisterende vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Positiv egenkapital
— En årlig omsætning på mindst 6 000 000 DKK
— En positiv primær drift
— Erhvervsansvarsforsikring.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i hvert af de 3 senest godkendte regnskabsår har haft:
— en positiv egenkapital
— en årlig omsætning på mindst 6 000 000 DKK
— en positiv primær drift
— En gyldig erhvervsansvarsforsikring med dækningssum på mindst 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal vedlægge referenceliste.
Tilbudsgiver skal oplyse en referenceliste med mindst 2 referencer over de betydeligste kontrakter inden for levering af privat tøjvask for beboere på plejecentre/omsorgscentre/plejehjem til offentlige myndigheder eller private modtagere, som tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år. Referencerne skal dække tilsvarende arbejder/ydelser og skal som minimum indeholde oplysninger om følgende:
— En overordnet karakteristik af rammeaftalen/kontrakten
— tidspunkt for udførelsen
— modtager af arbejdet/ydelsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk