Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 03-07-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 07-07-2020
Time: 13:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 03-07-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 07-07-2020
Time: 13:00
Nærværende udbud annulleres. Til grund for annullationen ligger et ønske fra ordregiver om at foretage nødvendige ændringer i udbudsmaterialet. Ændringerne er nødvendige da hovedparten af tilbuddene ikke overholder et eller flere af de fastsatte mindstekrav. Vi konstaterer dermed, at materialet giver anledning til fejlfortolkning, med de konsekvenser til følge, at ordregiver ikke tilbydes rette produkt og at konkurrencen udebliver. Kontrakten genudbydes snarest muligt, forventeligt d. 3. august 2020. Med venlig hilsen Carsten
Digital livredningssystem
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Nyropsgade 3
By: København
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1602
Land: Danmark
Kontaktperson: Carsten Højby Rasmussen
E-mail: k40k@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130579789.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.kk.dk/kff
Del II: Genstand
Digital livredningssystem
Kultur- og Fritidsforvaltningen under Københavns Kommune udbyder kontrakt på levering, vedligehold, support og drift af et digitalt livredningssystem til kommunens svømmehaller.
Ved digitalt livredningssystem forstås et digitalt alarmsystem, som kan alarmere livredderen i forbindelse med (nærved) drukneulykker.
Det digitale livredningssystem skal som udgangspunkt anvendes i svømmehallerne Valby Vandkulturhus og Øbro Hallen med henblik på at understøtte livredderens arbejde i størst muligt omfang. Der er her tale om store svømmeanlæg, med forskellige bassintyper og brugergrupper.
Nærværende udbud henvender sig således til disse 2 anlæg og med option på yderligere én svømmehal, Bellahøj Svømmestation.
Plantegninger af de pågældende anlæg findes i bilag.
Københavns Kommunes svømmehaller bliver flittigt brugt, og der er fokus på, at den normale drift af anlæggene bliver berørt så lidt som muligt. Det er derfor vigtigt, at det digitale livredningssystem kan implementeres hurtigt, ikke kræver omfattende vedligeholdelse og support samt at anvendelse af systemet ikke påvirker livreddernes daglige arbejde negativt.
Svømmeanlæggene er offentligt tilgængelige og benyttes af børn, unge og voksne. Det er vigtigt, at det digitale livredningssystem altid er fuldt funktionelt og skaber en tryg og god oplevelse for svømmehallernes gæster og ansatte.
Option om anskaffelse af fuldt løsning til en tredje lokation. Optioner om forlængelse af support & vedligehold for alle lokationer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal være registeret i det centrale virksomhedsregister, CVR.dk For udenlandske virksomheder skal ansøger have tilsvarende registrering i det land, hvor ansøgers virksomhed er etableret.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
Regnskab (årsrapport) for de seneste 2 disponible regnskabsår indenfor det specifikke område anskaffelsen angår.
Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiver vurderer passende, hvis tilbudsgiver af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående dokumenter.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin tekniske og faglige formåen ved fremlæggelse af:
En liste over de betydeligste leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige eller private modtager (inklusive kontaktoplysninger).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk