Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=yfketailaf
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=yfketailaf
Udbyder
Afatek A/S
Vindere
Valgt firma
(02.11.2020)
Komi Contractor Supply
København
Rammeaftale - smedeydelser
Afatek A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 15105909
Postadresse: Gartnervej 40
By: Holmegaard
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4684
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Dyhr-Jensen
E-mail: sdj@afatek.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.afatek.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale - smedeydelser
AFATEK A/S (i det følgende "AFATEK" eller ”Ordregiver”) varetager i dag oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række forbrændingsanlæg på Sjælland.
Slaggen modtages og oplagres på AFATEK´s 2 slaggepladser beliggende i henholdsvis København og Næstved.
Sortering af slaggen for jern og metaller sker på AFATEK´s slaggeplads på Selinevej i København. Efter sortering afsættes mineraldelen af slaggen til anlægsprojekter.
På AFATEK´s plads i Næstved foretages der oplag af slagge.
Sorteringen af slaggen på Selinevej sker på stationære sorteringsanlæg, og der anvendes desuden kørende entreprenørmaskiner samt mobile neddelere og sorteringsanlæg mv.
Dette udbud omfatter en rammeaftale for smedeydelser, som AFATEK løbende kan rekvirere opgaver fra. Aftalen omfatter:
1) Tilkaldsopgaver (tilkald med varsel på 4 timer)
2) Planlagte opgaver.
Aftalen har en løbetid på 12 måneder med option på forlængelse med 2 gange 12 måneder.
Dette udbud omfatter en rammeaftale, der omfatter levering af smedeydelser, hvorfra der løbende kan rekvireres opgaver.
Rammeaftalen skal dække AFATEK´s behov for reparations- og serviceydelser i forbindelse med drift af AFATEK’s sorteringsanlæg og maskiner.
Rammeaftalen omfatter
1) Tilkaldsopgaver
2) Planlagte opgaver.
Vedr.: Tilkaldsopgaver
Tilkaldsopgaver omfatter smedeydelser i forbindelse med afhjælpning af driftsstop og mindre ad-hoc opgaver. Ydelserne vil skulle udføres med kort varsel efter tilkald og på AFATEK’s pladser (i det følgende også kaldet på Stedet). Ydelserne skal udføres i tæt samarbejde og koordinering med AFATEK.
Afhjælpning er defineret ved:
- Et sorteringsanlæg eller en maskine er ramt af en fejl, hvilket forhindrer normal drift, og der er behov for at bringe det pågældende sorteringsanlæg/maskine i funktionsdygtig stand igen snarest mulig. Der er derfor i reglen tale om en opgave af akut karakter.
De ydelser, som skal udføres omfatter (ikke udtømmende liste):
- Fejlfinding og afhjælpning af driftsstop på sorteringsanlæg (ikke udtømmende liste):
- Transportbånd
- Overbåndsmagneter
- Fødeanordninger
- Hydraulikanlæg
- Udskiftning af mindre komponenter såsom lejer, bæreruller, elmotorer og gear
- Levering af de til ydelserne nødvendige diverse reservedele og forbrugsmaterialer, såsom lejer, bolte, møtrikker mv.
Leverandøren forpligter sig til at stille med kvalificeret og dansktalende personale senest 4 timer efter han er tilkaldt af AFATEK. De 4 timer regnes indenfor normal arbejdstid (hverdage i tidsrummet 06.00 – 16.00).
Vedr. planlagte opgaver:
Planlagte opgaver omfatter smedeydelser i forbindelse med mindre modifikationer og ombygninger af anlæg og maskiner. Ydelserne udføres efter forudgående aftale med AFATEK, hvor der også aftales en dato og tid for arbejdets udførelse. Forinden ydelsen udføres foreligger der en aftale om prisen.
Ydelserne vil skulle udføres på AFATEK’s pladser (i det følgende også kaldet på Stedet) samt som værkstedsarbejde i forbindelse med fremstilling af reservedele. Ydelserne skal udføres i tæt samarbejde og koordinering med AFATEK.
Ydelserne er karakteriseret ved:
- Arbejdet skal udføres inden for normal arbejdstid, medmindre andet specifikt er aftalt med AFATEK.
- Ved bestilling af ydelsen aftales nærmere dato og tid for arbejdets udførelse.
- I almindelighed forpligter Leverandøren sig dog til at kunne påbegynde ydelsen senest 2 arbejdsdage fra bestilling fra AFATEK er foretaget. Det konkrete tidspunkt for påbegyndelse af opgaven vil dog altid blive besluttet af AFATEK og kan godt ligge på et senere tidspunkt, f.eks. hvis dette passer bedre af hensyn til AFATEK´s produktion.
De ydelser som skal udføres omfatter (ikke-udtømmende liste):
- Smøring, olieskift mv. på sorteringsanlæg og maskiner (ikke udtømmende liste):
- Transportbånd
- Overbåndsmagneter
- Fødeanordninger
- Hydraulikanlæg
- Fremstilling og montering af beslag, plader og afskærmninger
- Udførelse af diverse mindre ombygninger og modifikationer.
AFATEK har mulighed for at forlænge kontrakten med 2 gange 12 måneder (optioner).
AFATEK har mulighed for at forlænge kontrakten med 2 gange måneder (optioner).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk
Klage skal indgives inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, jf. håndhævelseslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med indgivelse af klagen skal ordregiver modtage underretning og kopi heraf.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk