Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=284102&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-01-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 17-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-01-2021
Time: 12:00
III.1.3)
Placering af det tekst, der skal ændres:III.1.3
I stedet for:
Automatiske transport, håndterings- og buffersystemer inkl. aut. servicelager:
- Der skal vedlægges min. 2 referencer, indenfor de sidste 5 år.
Opvaskemaskinen for spildbakker:
- Der skal vedlægges min. 2 referencer, indenfor de sidste 5 år.
Læses:
Automatiske transport, håndterings- og buffersystemer inkl. aut. servicelager:
- Der skal vedlægges min. 2 referencer, som må være mere end 3 år gamle.
Opvaskemaskinen for spildbakker:
- Der skal vedlægges min. 2 referencer, som må være mere end 3 år gamle.
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.2
I stedet for:
Dato: 20-01-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 22-02-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.7
I stedet for:
Dato: 20-01-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 22-02-2021
Time: 12:00
Anlæg til opvask i centralkøkkenet på Rigshospitalet
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Anita Ballisager
E-mail: anita.ballisager@regionh.dk
Telefon: +45 38665000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Anlæg til opvask i centralkøkkenet på Rigshospitalet
Udbuddet vedrør leverance, (indkøb, indtransport, montering og opstart) af anlæg i opvask og servicehåndtering i centralkøkkenet på Rigshospitalet.
Udbuddet vedrør leverance, (indkøb, indtransport, montering og opstart) af anlæg i opvask og servicehåndtering i centralkøkkenet på Rigshospitalet.
Udbuddet omfatter option på service. Tilbudsgiver skal afgive tilbud på en grundlæggende serviceaftale og på servicetillæg, jf. serviceoptioner, bilag 4, for den tilbudte leverance.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- ESPD del IV, B, 1) Samlet årsomsætning.
- ESPD del IV, B, 6) Finansielle nøgletal.
- Tilbudsgivers omsætning skal minimum være 5 mio. DKK pr. år, de sidste 2 regnskabsår.
- Egenkapital skal i gennemsnit være positiv, i de sidste 2 regnskabs år.
ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type.
Tilbudsgiver skal vedlægge referencer for lignende leverancer. Ved lignende forstås leverancer til medicinal industri, levnedsmiddelindustri, sterilcentraler eller tilsvarende, hvor der er udvidede krav til rengøring og hygiejne ift. almindelig lager- og industriformål.
Automatiske transport, håndterings- og buffersystemer inkl. aut. servicelager.
- Der skal vedlægges min. 2 referencer, indenfor de sidste 5 år.
- Referencer skal være automatiske anlæg helt eller delvist i rustfrit stål, leveret til stor-køkkener, kantiner, cateringfirmaer føde- og drikkevareindustri, medicinal industri, sterilcentraler eller tilsvarende med lignende krav til rengøring og hygiejne.
- Referencerne skal indeholde automatiske transport, håndterings- og buffersystemer for lignende emner.
- Hvis der tilbydes et nyt automatisk servicelagerløsning, baseret på reollagring med XYZ lagerrobotter eller anden form for buffer/lagerautomat til service, så skal minimum 1 af referencerne inkludere et tilsvarende system for lignende emner.
Opvaskemaskinen for spildbakker:
- Der skal vedlægges min. 2 referencer, indenfor de sidste 5 år.
- Referencer skal være fuldautomatiske opvaskemaskiner for bakker eller lignende med automatisk indføring, vask/tørring og stabling på stablingsvogne/dispenservogne.
- Referencer skal være leveret til storkøkkener, kantiner, cateringfirmaer eller tilsvarende og hvor der stilles lignede kvalitets- og kapacitetskrav som i foreliggende projekt.
I kontraktudkast indgår vilkår om sikkerhedsstillelse ved forudbetaling.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: x
Land: Danmark
Tildeling af offentlig kontrakt:
- 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk