Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=284259&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Vindere
Udbud af tøjvask
(02.04.2021)
TRASBO A/S
Jernager 9
4050 Skibby
Udbud af tøjvask for hjemmeboende borgere i Greve Kommune
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Duelund Mikkelsen
E-mail: tdm@greve.dk
Telefon: +45 43979510
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Udbud af tøjvask for hjemmeboende borgere i Greve Kommune
Ordregiver udbyder vaskeordning af tøj til visiterede borgere i egen bolig i Greve Kommune.
Aftalen er udbudt som en rammeaftale og der ønskes 2 leverandører, da borgeren skal have frit valg og derfor selv skal kunne bestemme, hvilken leverandør de ønsker vaskeordning fra.
Greve Kommune
EU-udbud af tøjvask til visiterede hjemmeboende borgere i Greve Kommune.
Aftalen er udbudt som en rammeaftale og der ønskes 2 leverandører, da borgeren skal have frit valg og derfor selv skal kunne bestemme hvilken leverandør de ønsker vaskeordning fra.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da det er ordregivers vurdering, at det vil give den kommercielt bedste løsning at udbyde ydelsen samlet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i hvert af de 3 godkendte regnskabsår har haft:
- En årlig omsætning, som skal udgøre mindst 5. mio. DKK ekskl. moms pr. år
- En positiv egenkapital
- At tilbudsgiver har tegnet en erhvervs- og produktansvarsforsikring med dækningssum på mindst 1 mio. DKK pr. person- eller tingskade.
I ESPD-skemaet angives henholdsvis egenkapitalen og omsætning for de seneste 3 godkendte regnskabsår. Tilbudsgiveren skal dokumentere opfyldelsen af kravet ved at fremlægge godkendt årsregnskab inklusive balance fra de seneste 3 regnskabsår og evt. påtegninger, eller lignende dokumentation. Dokumentationen uploades i EU-Supply.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i hvert af de 3 godkendte regnskabsår har haft:
- En årlig omsætning, som skal udgøre mindst 5 mio. DKK ekskl. moms pr. år
- En positiv egenkapital
- At tilbudsgiver har tegnet en erhvervs- og produktansvarsforsikring med dækningssum på mindst 1 mio. DKK pr. person- eller tingskade.
I ESPD-skemaet angives henholdsvis egenkapitalen og omsætning for de seneste 3 godkendte regnskabsår. Tilbudsgiveren skal dokumentere opfyldelsen af kravet ved at fremlægge godkendt årsregnskab inklusive balance fra de seneste 3 regnskabsår og evt. påtegninger, eller lignende dokumentation. Dokumentationen uploades i EU-Supply.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan oplyse mindst 2 referencer for leverancer af tilsvarende karakter som under rammeaftalen. Referencen må højst være 5 år gammel og de aktuelle aftaler skal hver have en værdi på min. 2 mio. i aftalernes løbetid.
Under fanen ”Udvælgelseskriterier” i EU-Supply angives referencer. Referencelisten skal indeholde følgende:
- En beskrivelse af aftalen og de udførte opgaver i forbindelse med aftalen.
- Rammeaftalens værdi i DKK.
- Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan oplyse mindst 2 referencer for leverancer af tilsvarende karakter som under rammeaftalen. Referencen må højst være 5 år gammel og de aktuelle aftaler skal hver have en værdi på min. 2 mio. i aftalernes løbetid.
Under fanen ”Udvælgelseskriterier” i EU-Supply angives referencer. Referencelisten skal indeholde følgende:
- En beskrivelse af aftalen og de udførte opgaver i forbindelse med aftalen.
- Rammeaftalens værdi i DKK.
- Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk