Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=287382&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Udbud af AV produkter og service
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Skram
E-mail: cmisk@dtu.dk
Telefon: +45 93511689
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Udbud af AV produkter og service
Udbud af AV produkter og service er delt op i følgende:
- Delaftale 1: AV udstyr til store lokaler
- Delaftale 2: AV udstyr til mindre lokaler
- Delaftale 3: AV-tilbehør
- Delaftale 4: Programmeringsydelser til AV kontrolsystemer.
AV udstyr til store lokaler
Indretning og bestykning af store lokaler med AV-udstyr, herunder eksempelvis men ikke begrænset til:
— AV-pakker
— Lærings og holdlokaler
— Auditorier
— Aulaer
— Eventlokaler
— Mødelokaler
— Streaming og videokonferencelokaler
— TV studie
— AV infrastruktur
— AV kontrolsystemer
— Overvågning af AV løsninger
— Dokumentation af AV løsninger
— Installation af AV udstyr
— Service af AV-udstyr.
Optioner kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
EU-finansieret projekter kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
Yderligere krav til egnethed fremgår af udbudsbetingelserne.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudsloven § § 135 - 136, er udelukkelsesgrundene anført i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6 gældende for udbuddet.
AV udstyr til mindre lokaler
Indretning og bestykning af lokaler med AV-udstyr, herunder eksempelvis men ikke begrænset til:
— AV-pakker
— Lærings og holdlokaler
— Mødelokaler
— Streaming og videokonferencelokaler
— TV studie
— AV kontrolsystemer
— Dokumentation af AV løsninger
— Installation af AV udstyr
— Service af AV-udstyr.
Optioner kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
EU-finansieret projekter kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
Yderligere krav til egnethed fremgår af udbudsbetingelserne.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudsloven § § 135 - 136, er udelukkelsesgrundene anført i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6 gældende for udbuddet.
AV-tilbehør
AV-udstyr, herunder eksempelvis men ikke begrænset til:
— AV-pakker
— Skærme
— Projektorer
— Lærreder
— Højtalere
— Mikrofoner
— Kameraer
— Videokonference udstyr
— Visualizer
— Teleslynger
— Simple AV kontrolsystemer
— Installation af AV udstyr
— Service af AV-udstyr.
Optioner kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
EU-finansieret projekt kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
Yderligere krav til egnethed fremgår af udbudsbetingelserne.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudsloven § § 135 - 136, er udelukkelsesgrundene anført i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6 gældende for udbuddet.
Programmerings ydelser til AV kontrolsystemer
Programmerings ydelser til AV kontrolsystemer hos DTU, herunder eksempelvis men ikke begrænset til:
— Programmerings ydelser til Crestron AV kontrolsystemer
— Programmerings ydelser til AMX AV kontrolsystemer
— Programmerings ydelser til Neets AV kontrolsystemer
— Overvågning af AV løsninger
— Installation af programmering
— Commisionering af AV udstyr
— Dokumentation af AV løsninger
— Service af AV-udstyr.
Optioner kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
EU-finansieret projekter kan blive aktuelt ved konkrete anskaffelser.
Yderligere krav til egnethed fremgår af udbudsbetingelserne.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudsloven § § 135 - 136, er udelukkelsesgrundene anført i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6 gældende for udbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Ansøgeren skal være medlem af AV brancheforeningen.
- Likviditetsgrad i gennemsnit over de seneste 3 år (likviditetsgrad beregnes på følgende måde: ((Omsætningsaktiver / Kortfristet gæld) x 100).
- Soliditetsgrad i gennemsnit over de seneste 3 år (soliditetsgrad beregnes på følgende måde:(Egenkapital / aktiver) x 100).
- Positiv likviditetsgrad i gennemsnit over de seneste 3 år (likviditetsgrad beregnes på følgende måde: ((Omsætningsaktiver / Kortfristet gæld) x 100).
- Positiv soliditetsgrad i gennemsnit over de seneste 3 år (soliditetsgrad beregnes på følgende måde:(Egenkapital / aktiver) x 100).
AV udstyr til store lokaler:
- 3 referencer inden for salg af AV-projekter inden for de seneste 3 år.
Referencerne skal indeholde følgende punkter:
- Opgavebeskrivelse + virksomhedens rolle i opgave varetagelsen.
- Angivelse af hvem kunden er på referencen, herunder kontaktoplysninger på referencen.
Målgruppe:
- Værdi af referencen skal oplyses som +/- 5 % af den eksakte kontraktværdi.
- Årstal for reference
- AV udstyr til mindre lokaler
- 3 referencer inden for salg af AV-projekter inden for de seneste 3 år.
Referencerne skal indeholde følgende punkter:
- Opgavebeskrivelse + virksomhedens rolle i opgave varetagelsen.
- Angivelse af hvem kunden er på referencen, herunder kontaktoplysninger på referencen.
AV-tilbehør:
- 3 referencer inden for salg af AV-tilbehør inden for de seneste 3 år.
Referencerne skal indeholde følgende punkter:
- Opgavebeskrivelse + virksomhedens rolle i opgave varetagelsen.
- Angivelse af hvem kunden er på referencen, herunder kontaktoplysninger på referencen.
Målgruppe:
- Værdi af referencen skal oplyses som +/- 5 % af den eksakte kontraktværdi.
- Årstal for referencen.
- Programmerings ydelser til AV kontrolsystemer.
- 3 referencer inden for Crestron programmering til AV-projekter inden for de seneste 3 år.
Referencerne skal indeholde følgende punkter:
- Opgavebeskrivelse + virksomhedens rolle i opgave varetagelsen.
- Angivelse af hvem kunden er på referencen, herunder kontaktoplysninger på referencen.
Målgruppe:
- Værdi af referencen skal oplyses som +/- 5 % af den eksakte kontraktværdi.
- Årstal for reference.
AV udstyr til store lokaler:
- Hver reference skal have en mindsteværdi på 500 000 DKK.
AV udstyr til mindre lokaler:
- Hver reference skal have en mindsteværdi på 50 000 DKK.
AV-tilbehør:
- Hver reference skal have en mindsteværdi på 50 000 DKK.
- Programmerings ydelser til AV kontrolsystemer.
- Hver reference skal have en mindsteværdi på 50 000 DKK.
AV udstyr til store lokaler:
- Ansøgeren skal være registeret Crestron forhandler.
- Ansøgerne skal have eget AV monteringsafdeling og serviceværksted med faguddannet personale.
- Ansøgeren skal kunne yde on-site service på DTU Lyngby, Ballerup og Risø inden for 4 timer.
- Ansøgeren skal have mindst en Crestron Silver Programmør ansat eller virksomheden skal have en aftale med en CSP underleverandør med minimum Crestron Silver certifikat.
AV udstyr til mindre lokaler
- Ansøgerne skal have eget AV monteringsafdeling og serviceværksted med faguddannet personale.
- Ansøgeren skal være medlem af AV brancheforeningen.
AV-tilbehør:
- Danmarks Tekniske Universitet forbeholder sig ret til af have skærpet krav.
- Programmerings ydelser til AV kontrolsystemer
- Ansøgeren skal have mindst en Crestron Silver Programmør ansat.
- Ansøgerens repræsentanter skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk.
- Danmarks Tekniske Universitet forbeholder sig ret til af have skærpet krav.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk