Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Opdateringer
EU-udbud 2021: Levering af vask og leje af linned
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Thania Vexlund Thomsen
E-mail: tthom@fmk.dk
Telefon: +45 72531199
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/149969950.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Del II: Genstand
EU-udbud 2021: Levering af vask og leje af linned
Udbuddet vedrører levering af vask og leje af linned til plejecentre og plejehjem, der fremgår på de oplistede steder i udbudsmaterialet til følgende ordregivende kommuner:
— Faaborg-Midtfyn Kommune
— Kerteminde Kommune
— Langeland Kommune.
Udbuddet vedrører levering af vask og leje af linned til plejecentre og plejehjem, der fremgår på de oplistede steder i udbudsmaterialet til følgende ordregivende kommuner:
— Faaborg-Midtfyn Kommune
— Kerteminde Kommune
— Langeland Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
Seneste 2 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
Seneste 2 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
Oplyse om minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 2 år, fra tidspunkt for tilbudsafgivelse.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har leveret samme ydelser, som ydelserne på den udbudte kontrakt, og hvor volumen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte kontrakt.
Følgende skal være oplyst for hver reference:
- Kundens navn, telefonnr. og e-mail
- Opgavens omfang / ydelsens hovedelementer
- Kontraktperiode
- Årlig kontraktværdi.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
Oplyse om minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 2 år, fra tidspunkt for tilbudsafgivelse.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har leveret samme ydelser, som ydelserne på den udbudte kontrakt, og hvor volumen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte kontrakt.
Følgende skal være oplyst for hver reference:
- Kundens navn, telefonnr. og e-mail
- Opgavens omfang / ydelsens hovedelementer
- Kontraktperiode
- Årlig kontraktværdi.
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes elektronisk via Mercell efter tilbudsfristen udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen.
Tilbuddene åbnes elektronisk via Mercell efter tilbudsfristen udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk