Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning/overtøj/linned/sengetøj mv
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Rafi Baronian
E-mail: s26f@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/151477308.aspx
Del II: Genstand
Udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning/overtøj/linned/sengetøj mv.
Ordregiver meddeler hermed, at udbudsproceduren vedr.udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning/overtøj/linned/sengetøj mv. er blevet annulleret.
Leje, vask, levering og servicering af arbejdsbeklædning
Leje, vask og levering af arbejdsbeklædning på vegne af institutioner primært under Københavns Kommune Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF), Socialforvaltningen (SOF) og Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF).
Antallet af medarbejdere kan variere over året og ligeså fra år til år. Aftalen kommer til at gælde primært for følgende personalegrupper:
- Plejepersonale, inde og ude.
- Sygeplejersker, inde og ude
- Rengøringsmedarbejdere.
- Køkkenpersonale, i ældremadsproduktion og i skolemadsproduktion.
- Personale i Voksentandplejen (inde og ude)Fysioterapeuter/ergoterapeuter (inde og ude)
- Gartnere/servicepersonale/teknisk personale (inde og ude)
Leje, vask, levering og servicering af overtøj til udekørende medarbejdere
Leje, vask, levering og servicering af overtøj til udekørende medarbejdere.
Afhentning, vask og returlevering af beboernes private tøj/sengetøj/linned på plejecentre og decentrale enheder samt vask og levering af sengetøj/linned til plejecentre og decentrale enheder
Afhentning, vask og returlevering af beboernes private tøj/sengetøj/linned på plejecentre og decentrale enheder samt levering og vask af linned/sengetøj til plejecentre og decentrale enheder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Leje, vask, levering og servicering af arbejdsbeklædning
Del V: Kontrakttildeling
Leje, vask, levering og servicering af overtøj til udekørende medarbejdere
Del V: Kontrakttildeling
Afhentning, vask og returlevering af beboernes private tøj/sengetøj/linned på plejecentre og decentrale enheder samt vask og levering af sengetøj/linned til plejecentre og decentrale enheder
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven
§§ 135, 136 og 137 stk. 1 , nr. 1,2, og 7. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er
endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har
begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning
inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til Udbudslovens § 137,
stk. 1, nr. 3. Jf. afsnit 7.2.2 i Udbudsbetingelser skal Tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske
og finansielle formåen ved fremlæggelse af: - Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det
relevante forsikringsselskab. - Revisionspåtegnet årsregnskab for de seneste 3 disponible
regnskabsår, hvoraf Tilbudsgiveres omsætning fremgår. - Revisionspåtegnet årsregnskab for
de seneste 3 disponible regnskabsår, hvoraf Tilbudsgiveres soliditetsgrad fremgår. Revisionspåtegnet årsregnskab for
de seneste 3 disponible regnskabsår, hvoraf Tilbudsgiveres egenkapital fremgår.
Hvis tilbudsgiveren ønsker at afgive tilbud på flere delkontrakter, men ikke opfylder de kumulative egnethedskarv for økonomisk og finansiel formåen, kan Tilbudsgiveren vælge at prioritere de afgivne tilbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk