Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
AC Birk - Energnist I/S
Opdateringer
Udbuddet er Annulleret - Årsag Økonomi
RUPS anlæg
AC Birk - Energnist I/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 15980907
Postadresse: Uldjydevej 2
By: Herning
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Volder
E-mail: info@volderconsult.dk
Telefon: +45 29606004
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/166172748.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.energnist.dk/
Del II: Genstand
RUPS anlæg
Energnist udbyder et Nødstrømsanlæg der sikrer fortsat drift på deres forbrændingsanlæg, i tilfælde af strømsvigt eller fejl på forsyningsnettet.
Derfor udbydes der et Nødstrømsanlæg på 2 MW af typen (RUPS) Roterende UPS-anlæg.
Anlægget skal bygges op med batteri backup, der leverer 2 MW i 15 Minutter.
Anlægget skal bygges ind i 10 KV forsynings nettet.
Der indgår omlægning af 10 KV kabler samt arbejde på koblingstavler i udbuddet.
Leverandøren skal projektere, levere og idriftsætte det komplette anlæg.
Herunder RUPS, Tavler, Koblingstavler før/efter RUPS samt Bypass Tavle.
10 KV-forsynings kabler skal etableres mellem tavlerum og nødstrøms anlæg.
Alt teknik placeres i ryddet område der er dedikeret til formålet.
Området har den nødvendige bæreevne til at bære anlæg inkl.. Batterier.
Leverandøren står for ind baksning af udstyret.
Der ønskes optioner på Serviceaftale og Reservedels pakke
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk