Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
(11.03.2016)
Højager Belysning A/S
Hårlev Mark 1A
4652 Hårlev
Levering af lyskilder mv.
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Rødovre Kommune
Rødovre Parkvej 150
Att: Torben Bjerre
2610 Rødovre
DANMARK
Telefon: +45 36377074
Mailadresse: udbud@rk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rk.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Glostrup Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Ishøj Kommune, Rødovre Kommune, Vallensbæk Kommune.
NUTS-kode DK012
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 4 500 000 og 5 000 000 DKK
31531000, 31510000, 31512000, 31512100, 31512200, 31519100, 31532120, 31532210, 31532500, 31532510, 31532910, 31680000
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for forlængelse i op til 1 x 12 måneder.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbudsmaterialets bilag 7 skal anvendes. Herved erklærer tilbudsgivere, at de i fællesskab afgiver tilbud som et konsortium, og hæfter solidarisk i forhold til ordregiver. Samtidig fremgår det af erklæringen med hvilken tilbudsgiver ordregiver kan føre afklarende drøftelser med bindende virkning for konsortiets øvrige deltagere.
Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Fortrykt formular er vedlagt udbudsmaterialet som bilag 2 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring (policen) med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK. Tilbudsgivers eventuelle selvrisiko må ikke overstige 100 000 DKK pr. skade. Tilbudsgivers erstatningsansvar er ikke begrænset til forsikring. Tilbudsgiver er forpligtet til ikke at indskrænke omfanget af erhvervs- og produktansvarsforsikringen i kontraktperioden.
Kopi af tilbudsgivers gyldige rådgiveransvarsforsikring (policen) med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK. Tilbudsgivers eventuelle selvrisiko må ikke overstige 100.000 DKK pr. skade. Tilbudsgivers erstatningsansvar er ikke begrænset til forsikring. Tilbudsgiver er forpligtet til ikke at indskrænke omfanget af rådgiveransvarsforsikringen i kontraktperioden
Afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret, revisorpåtegnet årsrapport for de seneste 3 år.
Beskrivelse af virksomhedens nøgletal i muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 3 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
Tilbudsgiver skal i sit tilbud vedlægge nedenfor angivet dokumentation:
Beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed og ekspertise med den udbudte ydelse.
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 4 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
Tilbudsgiver skal som minimum have 3 sammenlignelige referencer. Ved sammenlignelige referencer menes rammeaftaler af aftalevarighed på minimum 2 år om levering af lyskilder til en offentlig institution eller myndighed.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 80
2. Sortimentsbredde. Vægtning 20
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 163-298147 af 25.8.2015
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk