Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=316078&B=BANEDANMARK
Udbyder
Banedanmark
Opdateringer
Rammeaftale på levering af El-tavler og El-skabe
Banedanmark
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Arne Laustrup
E-mail: ALTP@BANE.dk
Telefon: +45 82340000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Rammeaftale på levering af El-tavler og El-skabe
Udbuddet omhandler en Rammeaftale på levering af El-tavler og El-skabe til Banedanmark. Aftalen skal sikre Banedanmarks behov for produktion af tavler og skabe til indbygning i Banedanmarks El-tekniske anlæg/installationer og omfatter alle former for projekter, i forbindelse med, udvidelse af eksisterende anlæg, udskiftning af eksisterende anlæg eller opførelse af helt nye anlæg.
Danmark
Udbuddet omhandler en Rammeaftale på levering af El-tavler og El-skabe til Banedanmark. Aftalen skal sikre Banedanmarks behov for produktion af tavler og skabe til indbygning i Banedanmarks El-tekniske anlæg/installationer og omfatter alle former for projekter, i forbindelse med, udvidelse af eksisterende anlæg, udskiftning af eksisterende anlæg eller opførelse af helt nye anlæg.
Kan forlænges med 2 gange 1 år.
Kan forlænges med 2 gange 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår, skal være po-sitiv. Såfremt Tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen (ex. Et konsortium), beregnes beløbet som virksomhedens samlede egenkapital.
Tilbudsgivers egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår, skal være po-sitiv. Såfremt Tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen (ex. Et konsortium), beregnes beløbet som virksomhedens samlede egenkapital.
Referenceliste, der generelt viser erfaring i produktion af El-tavler og El-skabe til sammenlignelige selskaber som for eksempel, infrastrukturforvalte-re, forsyningvirksomheder eller tilsvarende.
Tilbudsgiver skal dokumentere min. 1 og max 3 referencer på lignende kon-trakter, jf. udbudsbekendtgørelsen pkt. II.1.4 og pkt. II.2.4.
Tilbudsgiver skal dokumentere erfaring med design af El-tavle produktion, der lever op til de stillede mindstekrav til El-tavle komponenter samt de til-hørende tavler /skabe.
Betalingsbetingelserne er 30 Dage regnet fra det tidspunkt, hvor Leverandøren har afsendt fyldestgørende og retvisende elektronisk faktura. Betaling sker ved bank-overførsel. Træk på Banedanmarks konto på sidste rettidige betalingsdag betragtes som rettidig betaling. Ved for sen betaling er Leverandøren berettiget til rente i overensstemmelse med rentelovens regler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgendefrister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevetudvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillage angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk