Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Henrik Sode
hso@afhh.dk
Anmodning om deltagelse
Addresse
ÅF — Hansen og Henneberg
Lyskær 3 EF
2730 Herlev
att: Henrik Sode
Mærke
»Prækvalifikationsansøgning — Må ikke åbnes i posten«
Udbyder
Vejdirektoratet
Opdateringer
Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Kontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
Rammeaftale for leverance af vejbelysningsskabe
Vejdirektoratet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Vejdirektoratet
Niels Juels Gade 13
1022 København K
DANMARK
Telefon: +45 72447132
Mailadresse: sub@vd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vd.dk
Yderligere oplysninger fås her: ÅF — Hansen og Henneberg
Lyskær 3 EF
Att: Henrik Sode
2730 Herlev
DANMARK
Mailadresse: hso@afhh.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedleveringssted Levering i hele Danmark.
NUTS-kode DK0
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4Begrundelse for en rammeaftale med en varighed på over fire år: Anslået samlet værdi af indkøbene i løbet af hele rammeaftalens varighed
anslået værdi ekskl. moms
mellem 3 000 000 og 6 000 000 DKK.
Der skal leveres 3 forskellige typer standardskabe indeholdende målertavle og el-tavle (i flerkasseudførelse).
Det mindste (type 1) bestykkes til anvendelse på mindre veje/vejkryds, stitunneler og lignende Det det største (type 3) bestykkes til anvendelse komplicerede vejkryds og motorveje.
Ved bestilling af standardskabe, vil data vedrørende belysningsanlægget blive oplyst, således at bestykning og opmærkning i skabene kan udføres inden levering.
Ved levering skal skabene således være klar til installation på det pågældende sted, med færdig opmærkning og dokumentation.
Kontrakten.
Kontraktindgåelse:
Kontraktunderskrivelse forventes at ske den 8.2.2016.
Kontraktopstart forventes at være den 1.3.2016.
Procedure:
For at deltage i udbuddet bedes interesserede virksomheder melde deres interesse til Henrik Sode, hso@afhh.dk for at få tilsendt dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«, der indeholder skabelon A-K og som alle prækvalifikationsansøgere skal udfylde.
Ansøgning om prækvalifikation skal afleveres/fremsendes i mindst 3 fysiske eksemplarer og 1 elektronisk eksemplar på USB-stik til:ÅF — Hansen og Henneberg, Lyskær 3 EF, 2730 Herlev, Danmark, att: Henrik Sode.
Ansøgning om prækvalifikation skal være modtaget senest 18.11.2015, kl. 12:00
Ansøgningen bedes mærket »Prækvalifikationsansøgning — Må ikke åbnes i posten«.
31527200, 34928500, 34993000
Ekskl. moms
Register mellem 3 000 000 og 6 000 000 DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgere, der befinder sig i en af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 eller artikel 45, stk. 2 nævnte situationer, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt.
2. Ledelsens erklæring om, at der ikke siden sidste regnskabsaflæggelse er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation. Såfremt der er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal ansøger vedlægge en redegørelse herom. (skabelon E i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«)
Ad pkt.1-2. Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning, skal der indgives oplysninger (pkt. 1-2) for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen. Såfremt ansøger har en gyldig grund til ikke at fremlægge ovennævnte dokumentation vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet (f.eks. fordi ansøger er etableret inden for de seneste 3 år), skal ansøger vedlægge anden relevant og egnet dokumentation (f.eks. revisorerklæring vedrørende ansøgers kapitalforhold) for sin økonomiske og finansielle kapacitet. Såfremt ansøger baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet (f.eks. underleverandører) skal ansøger godtgøre, at ansøger kan råde over de økonomiske og finansielle ressourcer, der er nødvendige for udførelse af arbejdet/ydelsen, f.eks. ved at fremlægge tilsagn herom (rådighedserklæring) fra de pågældende enheder. (skabelon H i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«) Se pkt. VI.3.6) om sprog.
Finansielle erklæringer og oplysninger skal angives i skabelonen »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger« som skal udfyldes af alle prækvalifikationsansøgere.
1) Beskrivelse af den organisation (det tekniske organ) ansøgeren råder over og forpligter sig til at anvende ved udførelsen af arbejdet. (maksimalt 3 A4-sider samt skabelon J i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«)
2) Kort beskrivelse af ansøgerens foranstaltninger til sikring af kvalitet samt om ansøgerens miljøledelsessystem. (maksimalt 3 A4-sider samt skabelon K i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«)
3) Referenceliste med oplysning om udvalgte leverancer af el-tavler som er fundet sted de seneste 3 år. Listen skal indeholde oplysninger om leverancernes modtager, omfang i antal tavler, pris ekskl. moms, tidspunkt og art. (skabelon F i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«)
4) Virksomhedens kvalitetssikringssystem skal være baseret på ISO 9000-serien eller tilsvarende. Virksomhedens miljøledelsessystem skal være baseret på ISO 14000-serien eller tilsvarende. (skabelon K i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«)
Såfremt ansøger baserer sig på andre enheders tekniske formåen (f.eks. underleverandører) skal ansøger godtgøre, at ansøger kan råde over den tekniske formåen, der er nødvendige for udførelse af arbejdet/ydelsen, f.eks. ved at fremlægge tilsagn herom (rådighedserklæring) fra de pågældende enheder. (skabelon H i dokumentet »Afgivelse af prækvalifikations oplysninger«) Se pkt. VI.3.6) om sprog.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt der er flere egnede ansøgere, end det maksimale antal, vil ordregiver foretage den videre selektion på grundlag af den dokumentation (»Afgivelse af prækvalifikationsoplysninger«), som ansøgerne skal fremsende i medfør af udbudsbekendtgørelsens pkt. III.2.1)-2.3).
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 186-336773 af 25.9.2015
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
I tilfælde af uoverensstemmelse mellem den elektroniske version og papirudgaven har sidstnævnte forrang.
Udenlandske tilbudsgivere skal være opmærksomme på, at tilbudsgiveren skal registreres i Registret for Udenlandske Tjenesteydere (RUT). Registreringen skal ske senest samtidig med arbejdets påbegyndelse. Yderligere information kan indhentes hos: Erhvervsstyrelsen, Langelinie Allé 17, 2100 København Ø, tlf.: +45 35291000, e-mail: erst@erst.dk internetadresse: http://www.erhversstyrelsen.dk
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100