Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 03-01-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 14-01-2022
Time: 12:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 03-01-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 14-01-2022
Time: 12:00
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 14-01-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-01-2022
Time: 12:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 14-01-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-01-2022
Time: 12:00
Tilbudsgivere må ikke være omfattet af følgende udelukkelsesgrunde i Udbudsloven: Udbudslovens §§135-136 Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1, nr. 2, nr. 3 samt nr. 7.
Udbud af cykelbarometre
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Allan Dwarosh Kakasur
E-mail: s51h@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kk.dk
Del II: Genstand
Udbud af cykelbarometre
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af cykelbarometre
Københavns Kommune har besluttet at anskaffe og opstille yderligere cykelbarometre på udvalgte cykelstrækninger.
Cykelbarometrene skal være med til at give kommunens cyklister en oplevelse af at blive talt, når de cykler rundt i byen. Samtidig er det også en mulighed for at indsamle data på hvor mange cyklister der anvender udvalgte strækninger.
Tavlerne på cykelbarometrene skal ligeledes kunne anvendes til at orientere byens borgere om fx spærret vejstrækninger, omkørsler eller "pas på hinanden".
1X12 måneder
Rammeaftalens maksimale værdi henover 4 år er 3,6 mio. kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have en egenkapital i det seneste disponible regnskabsår
Tilbudsgiver skal have en erhvervsansvarsforsikring
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum DKK 1.000.000 i det seneste disponible regnskabsår
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 2.500.000.
Tilbudsgiver skal kunne fremlægge referencer
Tilbudsgiver skal være certificeret fra uafhængigt organ
Tilbudsgiver skal kunne fremlægge minimum 2 referencer på leveringer af udendørs LED-skærme, der er udført inden for de seneste 5 år.
Tilbudsgiver skal være certificeret fra uafhængigt organ vedrørende opfyldelse af følgende kvalitetssikringsstandarder: ISO 9001
Der er i kontrakten en arbejdsklausul om fair og lige arbejdsvilkår. Der er til kontrakten vedlagt et bilag om Leverandørens samfundsansvar (CSR).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgivere må ikke være omfattet af følgende udelukkelsesgrunde i Udbudsloven: Udbudslovens §§135-136 Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1, nr. 2, nr. 3 samt nr. 7.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk