Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=317363&B=FUS
Udbyder
Slagelse Kommune
Vindere
Slagelse Kommune udbyder rammeaftale på vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland
(15.03.2022)
De Forenede Dampvaskerier
Kongebakken 1
2765 Smørum
Slagelse Kommune udbyder rammeaftale på vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: slagelse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Rasmussen
E-mail: lokjk@slagelse.dk
Telefon: +45 58573047
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Rasmussen
E-mail: lokjk@slagelse.dk
Telefon: +45 58573047
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Del II: Genstand
Slagelse Kommune udbyder rammeaftale på vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland
Slagelse Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på Fællesudbud Sjællands (FUS) udbud af vask-, leje- og levering af linned til 9 kommuner i FUS (Faxe, Stevns, Holbæk, Solrød, Odsherred, Kalundborg, Ringsted, Roskilde og Slagelse Kommune)
Slagelse Kommune udbyder rammeaftale på vask-, leje- og levering af linned til 9 kommuner i FUS, efter foreliggende fuldmagter. Rammeaftalen vil være gældende for følgende kommuner:
Faxe Kommune, Stevns Kommune, Holbæk Kommune, Solrød Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune og Slagelse Kommune.
Rammeaftalens maksimale værdi udgør 20.000.000,- DKK.
Tilbud vurderes på baggrund af tildelingskriteriet pris. Der træffes beslutning om tildeling af kontrakt på baggrund af følgende evalueringsmodel:
Antal leveret om året x tilbudspris pr. leveret stk. = total tilbudspris pr. varelinje.
Alle varelinjer vil herefter blive lagt sammen til den totale tilbudspris.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal fremsendes nøgletal for soliditetsgrad og oplysning om egenkapital samt erhvervsansvarsforsikring.
Soliditetsgrad på minimum 15% de seneste 3 regnskabsår.
Egenkapital på minimum 2.000.000,- DKK de seneste 3 regnskabsår.
Erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5.000.000,- DKK pr. år.
Der skal fremsendes referencer for lignende udført arbejde (vaskeriydelser indenfor pleje- og sundhedssektoren).
Ligeledes skal der fremsendes certifikat på Miljø- og arbejdsmiljøledelsessystemer eller tilsvarende.
Referencer: minimum 2 referencer for lignende udført arbejde med vaskeriydelser.
Vaskeri skal have indført certificeret miljøledelse (ISO 14001, EMAS eller tilsvarende) og skal have indført certificeret arbejdsmiljøledelse (OHSAS 18001 eller tilsvarende (fx som indarbejdet i ISO 14001 og EMAS)).
Levering skal ske på flere adresser i de enkelte kommuner i FUS. Se gerne Bilag 5 - leveringsadresser, der er vedhæftet i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 (se ESPD, Del III A og B) og § 136 (se ESPD, Del III C).
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPD, Del III C og D):
- Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller
arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1
- Tilbudsgiveren har ikke ubetalt forfalden gæld på over 100.000 danske kr. til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 7].
Udbuddet omfatter 9 kommuner på Sjælland, hvorfor tilbudsgiver skal være opmærksom på, at der forekommer levering på flere forskellige adresser i de enkelte kommuner.
Kalundborg Kommune tiltræder ikke fuldt og helt fra starten af rammeaftalen for Odincentret. Det sker løbende i takt med ophør af eksisterende kontrakt pr. 31.12.2022.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013
om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse
af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage
efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk.
2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal
klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til
Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og
Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I
tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive,
hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/