Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=318090&B=KA
Udbyder
Norddjurs Kommune
Vindere
Udbud af dokningsarbejder på færgen M/F Anholt
(28.02.2022)
Grenaa Skibsværft A/S
Nordhavnsvej 11 - 12
8500 Grenaa
Opdateringer
II.1.4)
I stedet for:
Norddjurs Kommune ønsker at indgå kontrakt om dokningsarbejder på færgen M/F Anholt. Arbejderne skal udføres på et af leverandøren anvist værft i perioden 28. februar 2022 - 3. april 2022, som nærmere beskrevet i kontrakten. Der henvises i det hele til udbudsmaterialet for en indgående beskrivelse af anskaffelsen og leverandørens forpligtelser.
Læses:
Norddjurs Kommune ønsker at indgå kontrakt om dokningsarbejder på færgen M/F Anholt. Arbejderne skal udføres på et af leverandøren anvist værft i perioden 28. marts 2022 - 3. april 2022, som nærmere beskrevet i kontrakten. Der henvises i det hele til udbudsmaterialet for en indgående beskrivelse af anskaffelsen og leverandørens forpligtelser.
Yderligere oplysninger
Som også anført i det yderligere udbudsmateriale, herunder kontrakten og bilag skal dokningsarbejderne udføres i perioden 28. marts 2022 - 3. april 2022.
Således ændres pkt. II.1.4) (kort beskrivelse) fra:
Norddjurs Kommune ønsker at indgå kontrakt om dokningsarbejder på færgen M/F Anholt. Arbejderne skal udføres på et af leverandøren anvist værft i perioden 28. februar 2022 - 3. april 2022, som nærmere beskrevet i kontrakten. Der henvises i det hele til udbudsmaterialet for en indgående beskrivelse af anskaffelsen og leverandørens forpligtelser.
til:
Norddjurs Kommune ønsker at indgå kontrakt om dokningsarbejder på færgen M/F Anholt. Arbejderne skal udføres på et af leverandøren anvist værft i perioden 28. marts 2022 - 3. april 2022, som nærmere beskrevet i kontrakten. Der henvises i det hele til udbudsmaterialet for en indgående beskrivelse af anskaffelsen og leverandørens forpligtelser.
Herved er den anførte periode for arbejdernes udførelse ændret fra 28. februar 2022 - 3. april 2020 til 28. marts 2022 - 3. april 2022.
Udbud af dokningsarbejder på færgen M/F Anholt
Norddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Torvet 3
By: Grenaa
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8500
Land: Danmark
E-mail: norddjurs@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
Del II: Genstand
Udbud af dokningsarbejder på færgen M/F Anholt
Norddjurs Kommune ønsker at indgå kontrakt om dokningsarbejder på færgen M/F Anholt. Arbejderne skal udføres på et af leverandøren anvist værft i perioden 28. februar 2022 - 3. april 2022, som nærmere beskrevet i kontrakten. Der henvises i det hele til udbudsmaterialet for en indgående beskrivelse af anskaffelsen og leverandørens forpligtelser.
Arbejderne udføres hos leverandøren
Der henvises til pkt. II.1.4).
Norddjurs Kommune har mulighed for at tilvælge visse arbejder, som herefter skal udføres af leverandøren som en del af hovedopgaven. Se kontraktens pkt. 4.1.1 og bilag 1.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrakten skal udføres under hensyntagen til den anvendte arbejdsklausul; der henvises til kontraktens pkt. 3.4 for yderligere oplysninger.
Der kræves ingen særlig retlig form. Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af leverandører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en leverandør som repræsentant for sammenslutningen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, jf. adressen i punkt I.3). For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger.
Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende.
Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem.
Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 4 og bilag B (pkt. 2) for muligheden for at stille spørgsmål til udbudsmaterialet.
Der vil den 5. januar 2022 blive afholdt et informationsmøde, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 4.1. Det vil være muligt at besigtige færgen M/F Anholt, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 4.2.
-o0o-
Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14.
-o0o-
Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører.
Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138.
Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153.
-o0o-
Norddjurs Kommune kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk