Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-Udbud 2022: Brandmateriel
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Thania Vexlund Thomsen
E-mail: tthom@fmk.dk
Telefon: +45 72531199
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/171529425.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: svendborg@svendborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.svendborg.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud 2022: Brandmateriel
Udbuddet vedrører levering og servicering/eftersyn af brandmateriel til følgende ordregivende kommuner:
- Faaborg-Midtfyn Kommune
- Kerteminde Kommune
- Langeland Kommune
- Nordfyns Kommune
- Nyborg Kommune
- Svendborg Kommune
Udbuddet vedrører levering og servicering/eftersyn af brandmateriel til følgende ordregivende kommuner:
- Faaborg-Midtfyn Kommune
- Kerteminde Kommune
- Langeland Kommune
- Nordfyns Kommune
- Nyborg Kommune
- Svendborg Kommune
Udbuddet vedrører følgende tre områder:
- Eftersyn af brandmateriel
- Ombytning af brandmateriel
- Køb af nyt brandmateriel
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer og serviceydelser, herunder lister over de omfattede bygninger og vejledende placeringslister, samt de mindstekrav, som varer og services skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag 1), kravspecifikationen (bilag 2), bygningsoversigt (bilag 3), vejledende placeringslister (bilag 4), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål (bilag 6).
Rammeaftalens maksimale værdi er DKK 4.000.000. Oplysninger om værdi ses desuden i Udbudsbetingelserne afsnit 1.6.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:
Seneste 2 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:
Seneste 2 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:
Oplyse om minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt/aftale eller en kontrakt/aftale, der er afsluttet inden for de sidste 2 år, fra tidspunkt for tilbudsafgivelse.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt og leveret samme produkter og ydelser, som produkter og ydelser på den udbudte aftale, og hvor volumen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte aftale.
Følgende oplyses for hver reference:
Kundens navn
Kontaktoplysninger til reference, herunder telefonnr. og e-mail
Opgavens omfang / ydelsens hovedelementer
Kontrakt-/aftaleperiode
Årlig kontrakt-/aftaleværdi
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger om ovenstående i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Ordregiver forbeholder sig retten, men forpligter sig ikke, til at kontakte de angivne referencer.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:
Oplyse om minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt/aftale eller en kontrakt/aftale, der er afsluttet inden for de sidste 2 år, fra tidspunkt for tilbudsafgivelse.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt og leveret samme produkter og ydelser, som produkter og ydelser på den udbudte aftale, og hvor volumen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte aftale.
Følgende oplyses for hver reference:
Kundens navn
Kontaktoplysninger til reference, herunder telefonnr. og e-mail
Opgavens omfang / ydelsens hovedelementer
Kontrakt-/aftaleperiode
Årlig kontrakt-/aftaleværdi
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger om ovenstående i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Ordregiver forbeholder sig retten, men forpligter sig ikke, til at kontakte de angivne referencer.
Del IV: Procedure
Tilbud åbnes digitalt via Mercell efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Tilbud åbnes digitalt via Mercell efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk