23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 031-078719
Offentliggjort
14.02.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Opdateringer

Rettelse
(18.02.2022)

I.3)
Placering af det tekst, der skal ændres:I.3)
I stedet for:
https://www.ethics.dk/ethics/ca#/tender/0ff16ef4-229b-436d-bde5-7c1b8b8bba15/rfi/ef145c56-f933-4ccb-8769-3ba1a5abaad1/dashboard
Læses:
https://www.ethics.dk/ethics/ca#/tender/0ff16ef4-229b-436d-bde5-7c1b8b8bba15/home


Yderligere oplysninger
Potentielle leverandører kan får adgang til den tekniske dialog ved at benytte linket i punkt 1.3) og anvende menupunktet "Markedsundersøgelse" på startsiden.

50.62 Lyskilder


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: Montagehallen, Pakkerivej 6
By: Valby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Maiken Empacher
E-mail: mem@ski.dk
Telefon: +45 21789855
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/ca#/tender/0ff16ef4-229b-436d-bde5-7c1b8b8bba15/rfi/ef145c56-f933-4ccb-8769-3ba1a5abaad1/dashboard
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Indkøbscentral
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Centraliserede indkøbsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

50.62 Lyskilder

Sagsnr.: 50.62
II.1.2) Hoved-CPV-kode
31000000 Elektriske maskiner, apparatur, udstyr og forbrugsartikler; belysning
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI planlægger at udbyde rammeaftale 50.62 Lyskilder. Rammeaftalen er en fælles offentlig forpligtende aftale. Det betyder, at rammeaftalen indebærer et forpligtende element for de kunderne, der vælger at tilslutte sig rammeaftalen. De forpligtede kunder og forpligtelsens omfang og art vil fremgå af det endelige udbudsmateriale.

Rammeaftalens sortiment forventes at omfatte følgende produktgrupper 1) Standard Led pærer, 2) LED sports, 3) Lange lysrør, 4) Cirkulære lysrør, 5) Kompaktrør 6) LED-erstatning til halogen og 7) EL-tilbehør.

Formålet med bekendtgørelsen er dels at gøre potentielle tilbudsgivere opmærksomme på det kommende udbud af lyskilder, samt at invitere alle potentielle tilbudsgivere til teknisk dialog, hvor det er muligt at afgive kommentarer til udbudsmaterialet i dets nuværende form. Den tekniske dialog løber forventeligt fra den 10. februar 2020 og indtil den 1. marts 2022. Materialet kan tilgås via linket i punkt I.3).

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 25 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31500000 Belysningsudstyr og elektriske lamper
31510000 Elektriske glødelamper
31530000 Dele til lamper og belysningsudstyr
31531000 Elektriske pærer
31532000 Dele til lamper og belysningsarmaturer
31531100 Lamper og lysstofrør
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalens sortiment forventes at omfatte følgende produktgrupper 1) Standard Led pærer, 2) LED sports, 3) Lange lysrør, 4) Cirkulære lysrør, 5) Kompaktrør 6) LED-erstatning til halogen og 7) EL-tilbehør.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Omkostningskriterium - Navn: TCO omkostninger / Vægtning: 100 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 25 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x optioner på forlængelse af rammeaftalen af hver 12 måneders varighed.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/06/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:
19/09/2022

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Kommentarer til materialet omfattet af den tekniske høring skal afgives inden den 1. marts 2022 kl. 14:00.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/02/2022

Send til en kollega

0.111