Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ce075ba0-f4f4-434c-b813-ea2ca889d9bc/publicMaterial
Udbyder
Norlys Holding A/S
Vindere
Rammeaftale om køb af Kabelskabe til el-distribution
(18.07.2022)
Triarca A/S
Bjørnkærvej 3
8783 Hornsyld
EU-udbud af Kabelskabe til eldistribution
Norlys Holding A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25 48 21 90
Postadresse: Tietgensvej 4
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8600
Land: Danmark
Kontaktperson: Frederik Baggesgaard Juhl-Pedersen
E-mail: frejuh@norlys.dk
Telefon: +45 27822758
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://norlys.dk
CVR-nummer: 25154150
Postadresse: Edison Park 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Frederik Baggesgaard Juhl-Pedersen
E-mail: frejuh@norlys.dk
Telefon: +45 27822758
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://n1.dk
CVR-nummer: 29312435
Postadresse: Edison Park 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Frederik Baggesgaard Juhl-Pedersen
E-mail: frejuh@norlys.dk
Telefon: +45 27822758
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://n1.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af Kabelskabe til eldistribution
Norlys ønsker levering af bestykkede kabelskabe, kabelskabe uden komponenter samt komponenter til hele forsyningsområdet.
Norlys Holding A/S udbyder Aftalen på vegne af:
Norlys Holding A/S, Tietgensvej 4, 8600 Silkeborg, CVR-nr. 25482190
N1 A/S, Edison Park 1, 6715 Esbjerg N., CVR-nr. 25154150
N1 Randers A/S, Edison Park 1, 6715 Esbjerg N., CVR-nr. 29312435
Ovenstående selskaber er tillige Part på Rammeaftalen. De tre ordregivende enheder kan hver især trække på Rammeaftalen efter behov. Norlys Holding A/S er den ansvalige for udbuddets tilrettelæggelse og gennemførelse, men Rammeaftale indgås af alle Parter. Fra aftalestart vil det primært være Norlys Holding A/S og N1 A/S, der trækker på aftalen. N1 Randers A/S’ træk på aftalen vil udgøre en mindre del af det samlede behov. Grundet planlagte system- og organisationsændringer i løbet af aftaleperioden, forventes det, at det på sigt primært vil være Norlys Holding A/S, der vil foretage træk på aftalen på vegne af alle Parter.
Norlys ønsker levering af bestykkede kabelskabe, kabelskabe uden komponenter samt komponenter til hele forsyningsområdet. Aftalen indgås som en rammeaftale med én leverandør.
Krav til produkter er nærmere beskrevet i bilag B, kravspecifikation.
Der estimeres med en samlet årlig volumen på cirka 5.000 kabelskabe. Estimatet er ordregivers bedste bud ud fra historisk forbrug og forventet øget aktivitet. Estimatet er ikke bindende for ordregiver.
For yderligere oplysninger henvises til udbudsmaterialet.
Den maksimale samlede volumen af Rammeaftalen inkl. optioner er: 35.000 kabelskabe.
Norlys kan som option beslutte at forlænge Aftalen på uændret vilkår op til 3 gange med op til 12 måneder for hver forlængelse.
For yderligere oplysninger omkring forlængelser henvises til udbudsmaterialet.
Ordregiver vil prækvalificere 3-5 Ansøgere. Hvis flere end 5 Ansøgere opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de Ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte opgave, har de bedste og mest relevante referencer.
I forbindelse med udvælgelsen vil Ordregiver herunder lægge vægt på erfaring med følgende referenceområder:
- Leverancer indeholdende kabelskabe
- Leverancer til forsyningsvirksomheder
- Leverancer til kystnære områder
Ansøger kan maksimalt angive fem (5) referencer. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning. Dette er også gældende for et konsortium, en joint venture eller andre sammenslutninger af virksomheder, eller såfremt Ansøger baserer sin tekniske og faglige kapacitet på en underleverandør.
Såfremt Ansøger har vedlagt flere end det maksimale antal referencer, lægges der i vurderingen alene vægt på de fem (5) nyeste angivne referencer i anmodningen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal i ESPD'et oplyse omsætning, egenkapital og soliditetsgrad for hvert af de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår.
Det er et mindste krav at:
Ansøger har en samlet årsomsætning på minimum 10 mio. kr. i hvert af de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår.
Ansøger har en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår.
Ansøger har en soliditetsgrad på 20 % i hvert af de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår.
Ansøger bedes oplyse følgende per reference:
Modtager af produktet herunder gerne oplysninger om virksomhedstype.
Beskrivelse af produktet herunder gerne en konkret beskrivelse af den faktisk leverance.
Angivelse af årstal eller periode for udførelse af opgaven, der dokumenterer, at leverancen er sket inden for de seneste fem (5) år.
Det er et mindstekrav, at Ansøger kan påvise mindst:
Tre (3) sammenlignelige referencer inden for de seneste fem (5) år.
Referencerne skal dokumentere Ansøgers betydeligste leverancer inden for de udbudte Produkter jf. Bilag B, Kravspecifikation.
Ansøger opfordres til at angive så detaljerede oplysninger som muligt pr. reference.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i prækvalifikationen gennemføres elektronisk via Ethics ved udfyldelse af ESPD’et. Ansøger skal registrere sig i Ethics og udfylde ESPD’et.
ESPD'et er et foreløbigt bevis for at ansøger ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 - 5 jf. implementeringsbekendtgørelsens § 10 samt de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135, stk. 1-3 og 136, jf. implementeringsbekendtgørelses § 10. Ansøger skal oplyse virksomhedens navn, CVR nr., postadresse og kontaktperson.
Krav til ESPD dokumentation fremgår af udbudsbetingelserne. Ordregiver indhenter dokumentation jf. prækvalifikationsmaterialets for udelukkelse og egnethed i umiddelbar forlængelse af prækvalifikationen.
Ordregiver forbeholder sig retten, til at tildele rammeaftalerne på baggrund af det foreløbige tilbud uden gennemførelse af forhandlinger.
For yderligere oplysninger henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk