Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
60 kV GIS distributionsanlæg ifm renovering af friluftstation.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hattingvej 1, 8700 Horsens.
NUTS-kode DK042
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
NRGi Net A/S ønsker med dette udbud at indgå kontrakt på indkøb, levering, opstilling, montage og idriftsættelse af 1 stk. 5 felts 60 kV GIS — anlæg.
GIS anlægget opstilles på Hattingvej 1 8700 Horsens.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Levering af 1 stk. 5 felts GIS anlæg til distribution af 60 kV.
Anslået værdi eksklusive moms: 5 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Det er et mindstekrav at der er en udfyldt tro og love-erklæring sendt med prækvalifikationsmaterialet.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Det vægtes positivt jo højere følgende økonomiske nøgletal er: overskudsgrad, Dækningsgrad, Egenkapitalforrentning, Risikomargen og soliditetsgrad.
— Det vægtet positivt jo lavere gældsandel man har.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Det er et mindstekrav at ansøgeren har leveret Gasisoleret elanlæg i spændingsområdet 60-150 kV i Danmark, inden for de seneste 4 år. Dette skal dokumenteres med referencer.
— Det vægtes positivt, at ansøgeren har leveret Gasisoleret distributionsanlæg iht. DEFU rapport 569 (50-150 kV Gasisolerede metalkapslede koblingsanlæg) indenfor de sidste 3 år i Skandinavien. Dette skal verificeres med 2 relevante referencer.
— Det vægtes positivt, at ansøgeren har et kvalitets systemet der er ISO 9001 certificeret.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Forhandling
Nogle ansøgere er allerede udvalgt (eventuelt som led i visse typer udbud med forhandling): nej
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: ja
Yderligere oplysninger om elektronisk auktion: Udbudsmaterialet vil blive fremsendt elektronisk.
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
Bygholm 60/10 kV station
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter (med undtagelse af dynamiske indkøbssystemer)
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
8.1.2016 - 12:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7) Åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
I forbindelse med ansøgningsfrist fremsendes relevante dokumenter for prækvalifikation.
Der vil maksimalt blive prækvalificeret 5 aktører.
Udfaldet af prækvalifikationen vil blive offentliggjort d 22 januar.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister, såfremt klagen vedrører et EU-udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.12.2015