Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=332157&B=RIGSPOLITIET
Udbyder
Rigspolitiet
Forhåndsmeddelelse vedr. kommende udbud af rammeaftale på autotransportydelser
Rigspolitiet
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1780
Land: Danmark
Kontaktperson: Anton Hammershøy
E-mail: AHA113@politi.dk
Telefon: +45 20534667
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Del II: Genstand
Forhåndsmeddelelse vedr. kommende udbud af rammeaftale på autotransportydelser
Rigspolitiet forventer at gennemføre EU-udbud af rammeaftale på køb af autotransportydelser til Dansk Politi. Politiet har behov for at kunne rekvirere assistance til autotransport. Opgaverne omfatter diverse transportopgaver/autohjælp af køretøjer, herunder bl.a. bugsering og/eller bjærgning af køretøjer.
Rigspolitiet forventer at offentliggøre udbuddet ultimo juni. Kontraktstart vil forventeligt være den 1. november 2022. Der gøres opmærksom på, at der alene er tale om estimerede tidspunkter.
Nærværende vejledende forhåndsmeddelelse sker med henblik på at gøre potentielle leverandører opmærksomme på det kommende udbud.
Rigspolitiet forventer at gennemføre EU-udbud af rammeaftale på køb af autotransportydelser til Dansk Politi. Politiet har behov for at kunne rekvirere assistance til autotransport. Der henvises til punkt II.1.4).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
a) Nærværende vejledende forhåndsmeddelelse er fremsendt med henblik på at gøre potentielle leverandører opmærksomme på det kommende udbud af rammeaftale på køb af autotransportydelser til Dansk Politi, og er således ikke en igangsætning af selve udbudsforretningen eller opfordring til at afgive tilbud. b) Rigspolitiet gør opmærksom på, at deltagelse i det kommende udbud samt al kommunikation i øvrigt sker via Rigspolitiets elektroniske udbudssystem EU-Supply. Nærmere detaljer om udbudssystemet vil fremgå af udbudsbekendtgørelsen for udbuddet. For at få adgang til udbuddet og udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger i systemet. c) I relation til punkt II.3) for offentliggørelse af udbuddet bemærkes det, at det er Rigspolitiets forventning at kunne offentliggøre udbuddet på den angivne dato. Det er dog alene et estimeret tidspunkt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
By: Ingen
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk