Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Udbud af el-artikler
(02.09.2022)
Brødrene A & O Johansen A/S
Rørvang 3
2620 Albertslund
Udbud af el-artikler
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Cindy Jane Bjerregaard
E-mail: cjb@hansenberg.dk
Telefon: +45 28455560
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/179690781.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Udbud af el-artikler
Udbuddet vedrører indkøb og levering af el-artikler. Alle produkter skal opfylde gældende lovgivning, herunder CE-mærkning. El-arbejde udført af ekstern el-installatør er ikke omfattet af aftalen.
Undtaget fra udbuddet er værktøj, da dette er omfattet af anden aftale.
Udbuddet gennemføres som et sortimentsudbud, jf. udbudslovens § 45.
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og produktkategorier, herunder de krav produkterne skal opfylde, henvises til afsnit 8 Kravspecifikation og Bilag 3 Tilbudslisten samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Følgende medlemsskoler deltager i udbuddet:
- EUC Nord
- EUC Sjælland
- HANSENBERG
- NEXT Uddannelse København
- Roskilde Tekniske Skole
- Syddansk Erhvervsskole
Ordregivers pligt til at anvende rammeaftalen:
Rammeaftalen medfører ikke pligt for Ordregiver til at aftage en bestemt mængde af de produkter, der er omfattet af rammeaftalen.
Ordregiver kan uden videre trække på rammeaftalen i dennes løbetid. Ordregiver er forpligtet til kun at købe hos den valgte leverandør. Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage køb til anden side, hvis rammeaftalens produkter ikke kan dække et specifikt behov hos Ordregiver. I henhold til udbudslovens § 8, stk. 2, forbeholder Ordregiver sig ret til at anvende delydelsesreglen gennem hele rammeaftalens løbetid.
Estimeret forbrug
Den samlede indkøbsmængde forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt kr. 12.000.000.
Den forventede omsætning på rammeaftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug og forventede aktivitets-/forbrugsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Den maksimale indkøbsværdi for en 4-årig periode udgør kr. 12.500.000.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i 2 x 12 måneder. Rammeaftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Aftalen forventes udbudt på ny i 2026 til 2030 afhængig af forlængelse af kontraktperioden udnyttelse jf. punkt II.2.7).
Tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-2, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for pålidelighed (self-cleaning), jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk