Fakta om udbudet
Udbyder
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Udbud af installation, opsætning, levering, drift og service af ladeinfrastruktur til elbiler
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30823702
Postadresse: Nordre Toldbod 7
By: København K
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1259
Land: Danmark
Kontaktperson: Katrine Hansen
E-mail: kha@byoghavn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.byoghavn.dk
Del II: Genstand
Udbud af installation, opsætning, levering, drift og service af ladeinfrastruktur til elbiler
Udbuddet vedrører installation, opsætning, levering, indkøb, drift og service af ladeinfrastruktur til elbiler i By & Havns parkeringsanlæg. Der skal desuden forberedes til fremtidige udvidelser, ligesom drift og service af By & Havns eksisterende ladestandere skal overtages af den vindende tilbudsgiver.
Opgaven omfatter By & Havns parkeringsanlæg i bydelene Ørestad og Nordhavn.
Udbuddet omhandler installation, opsætning, indkøb og levering af ladeinfrastruktur (hardware og software) til elbiler med tilhørende kontrakt for drift, service og vedligeholdelse. Tilbudsgiver skal desuden overtage drift, service og vedligeholdelse af den eksisterende ladeinfrastruktur i By & Havns parkeringsanlæg på de vilkår, der fremgår af udbudsmaterialet. Der henvises i øvrigt til opgavebeskrivelsen, kravene i kravspecifikationen, udkast til kontrakt samt serviceaftale.
By & Havn har option på indkøb og levering af yderligere ladestandere end de indikative mængder, der fremgår af udbudsmaterialet. Optionen omfatter tilsvarende levering af service, drift og vedligehold af de yderligere tilkøbte ladestandere.
By & Havn kan også forlænger kontrakten og serviceaftalen i 1*1år.
By & Havn vil ikke tage tilbuddet i betragtning, hvis tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§135-136, ligesom tilbud heller ikke vil blive taget i betragtning, hvis tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af installation, opsætning, levering, drift og service af ladeinfrastruktur til elbiler
Del VI: Supplerende oplysninger
Der afholdes fysiske besigtigelser den 5. og 6. april 2022. Der kan møde op til to deltagere fra hver tilbudsgiver. Tilmelding skal ske til Katrine Hansen fra By & Havn, som er kontaktperson.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
henhold til § 3 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (tilgængelig påwww.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klager:
Klager over udbud og beslutninger, der er omfattet af kapitel II og III i udbudsloven, som ikke angår spørgsmål om en ansøgers manglende prækvalifikation, skal i henhold til § 7, stk. 2 i lov om Klagenævnet for Udbud indgives til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (med virkning fra dagen efter dagen for offentliggørelsen).
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, når underretningen er ledsaget af en kort begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere/tilbudsgivere om, at ordregiver har indgået en rammeaftale, jf. udbudslovens § 2, stk. 2, eller § 171, stk. 4, når underretningen er ledsaget af en kort begrundelse for beslutningen.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning om at videreføre kontrakten, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Hvis klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klager endvidere anføre, om der er begæret opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i pkt. VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning er tilgængelig på den i pkt. VI.4.1) anførte internetadresse
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000