Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c8aae34b-7531-4143-b47c-bb98167b7d80/publicMaterial
Udbyder
Danmarks Radio
Vindere
Delaftale 1 - El-artikler
(16.09.2022)
Lemvigh-Müller A/S
Stations Alleen 40
Herlev
Opdateringer
Udbud af El-materialer
Danmarks Radio
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: DR Byen
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Schultz
E-mail: tisc@dr.dk
Telefon: +45 28542256
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c8aae34b-7531-4143-b47c-bb98167b7d80/homepage
Del II: Genstand
Udbud af El-materialer
Udbud af el-materialer og broadcastkomponenter til drift. Udbuddet er delt op i 2 delaftaler, hvor det er muligt at byde på en eller begge. Der stilles krav til korte leveringsfrister, jf. kontrakten og prisbilag for begge delaftaler. Den forventede værdi af den samlede udbudte rammeaftale estimeres til kr. 17,2 mio. Den højest samlede værdi estimeres at kunne udgøre op til kr. 20,7 mio. idet der kan tilkomme projekter der endnu ikke er fastlagte.
El-artikler
El-artikler til brug for daglig drift. Delaftalen forventes at have en værdi på kr. 10,4 mio. over 4 år, med en maksimal værdi på kr. 12,5 mio. Der stilles krav til dag til dag levering, samt mulighed for at tilkøbe strakslevering, jf. kontrakten. Aftalen forventes indgået med 1 leverandør.
Broadcastkomponenter
Delaftalen indeholder broadcastkomponenter. Aftalen har en anslået værdi på kr. 6,8 mio. med en maksimal værdi på kr. 8,2 mio. Der stilles krav til dag til dag levering, samt mulighed for at tilkøbe strakslevering, jf. kontrakten. Aftalen forventes indgået med 3 leverandører og træk på aftalen vil blive ved brug af kaskademodellen. Prioriteringen af leverandører vil være efter laveste pris, jf. prisbilag.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen
Ingen
Særlige kontraktvilkår; 1) Korte leveringsfrister, 2) CSR bilag, 3) Tro og love erklæring vedr. russiske leverandør/ejerforhold 4) Krav om elektronisk bestilling
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill[1]perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk