Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=337279&B=VIF
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Dynamisk indkøbssystem etablering og drift af el-ladestanadere
Høje-Taastrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: Høje-Taastrup Kommune
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Lena Tobiasen
E-mail: piabl@htk.dk
Telefon: +45 29616018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936
CVR-nummer: 66137112
Postadresse: Nordmark Alle
By: Albertslund
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: lvw@albertslund.dk
Telefon: +45 43687655
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://albertslund.dk/
CVR-nummer: 55606617
Postadresse: Hvidovrevej 278
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Vejgaard
E-mail: jvd@hvidovre.dk
Telefon: +45 36393147
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://hvidovre.dk/
CVR-nummer: Høje-Taastrup Kommune
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Lena Tobiasen
E-mail: piabl@htk.dk
Telefon: +45 29616018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.htk.dk
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Mols
E-mail: cn26226@rk.dk
Telefon: +45 36377072
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rk.dk
CVR-nummer: 20310413
Postadresse: Amager landevej 76
By: Kastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2770
Land: Danmark
E-mail: aje.of@Taarnby.dk
Telefon: +45 24766828
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem etablering og drift af el-ladestanadere
Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune samt Tårnby Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem vedr. etablering af el-ladestandere samt etablering og drift af el-ladestandere.
Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune samt Tårnby Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem vedr. etablering af el-ladestandere samt etablering og drift af el-ladestandere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten og til at blive optaget på det dynamiske indkøbssystem:
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 5 mio. for tingsskade og DKK 10 mio. ved personskade.
- Tilbudsgiver må ikke have nogen forbehold i revisionsbemærkningerne de sidste 2 regnskabsperioder.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten og til at blive optaget på det dynamiske indkøbssystem:
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 5 mio. for tingsskade og DKK 10 mio. ved personskade.
- Tilbudsgiver må ikke have nogen forbehold i revisionsbemærkningerne de sidste 2 regnskabsperioder.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år regnet fra prækvalifikationsfristens dato. Referencerne skal vedrøre etablering og drift af el-ladestandere.
- Minimum én af referencerne skal være en ny etablering / reetablering
De tre referencer skal indeholde:
- en beskrivelse af de præsterede varer/ydelser
- beløb for hele den præsterede ydelse
- tidspunkt for udførelsen (dato for start og slut)
- modtager af ydelsen (med navn og Kontaktoplysninger – tlf. og/eller e-mail)
Referencerne skal leve op til følgende mindstekrav:
• at være igangværende eller udført inden for de seneste 3 år regnet fra prækvalifikationsfristens dato
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år regnet fra prækvalifikationsfristens dato. Referencerne skal vedrøre etablering og drift af el-ladestandere.
- Minimum én af referencerne skal være en ny etablering / reetablering
De tre referencer skal indeholde:
- en beskrivelse af de præsterede varer/ydelser
- beløb for hele den præsterede ydelse
- tidspunkt for udførelsen (dato for start og slut)
- modtager af ydelsen (med navn og Kontaktoplysninger – tlf. og/eller e-mail)
Referencerne skal leve op til følgende mindstekrav:
• at være igangværende eller udført inden for de seneste 3 år regnet fra prækvalifikationsfristens dato
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2027
Indkøbsfællesskabet forventer et max på kr. 3.000.000
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk