Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Udbud af opskåret stål
(11.11.2022)
Brdr. Christensens Eftf. Horsens A/S
Hattingvej 13
8700 Horsens
Udbud af opskåret stål
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Cindy Jane Bjerregaard
E-mail: cjb@hansenberg.dk
Telefon: +45 28455560
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/184956912.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Udbud af opskåret stål
Udbuddet vedrører indkøb og levering af opskåret stål, som omfatter de materialer, som bruges i Ordregivers uddannelse af smede og svejsere.
Følgende medlemsskoler deltager i udbuddet:
- AMU Fyn
- AMU Syd
- Campus Bornholm
- College 360
- EUC Sjælland
- HANSENBERG
- Learnmark
- Svendborg Erhvervsskole og Gymnasier
- Syddansk Erhvervsskole
- UddannelsesCenter Ringkøbing Skjern
Udbuddet omfatter følgende overordnede varekategorier:
- Stål
- Rustfrit stål
- Aluminium
- Blankt stål
- Messing
- Stangstål
- Automatstål
Udbuddet gennemføres som et varelisteudbud.
Den samlede indkøbsmængde forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt kr. 6.400.000.
Den forventede omsætning på rammeaftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug og forventede aktivitets-/forbrugsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Den maksimale indkøbsværdi for en 4-årig periode udgør i alt kr. 8.000.000.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i 2 x 12 måneder. Rammeaftalens maksimale løbetid er så-ledes 4 år.
Den maksimale indkøbsværdi for en 4-årig periode udgør i alt kr. 8.000.000.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervs- og produktansvarsforsikring
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum kr. 10.000.000. Dette skal bekræftes i ESPD'ets del IV.
Tilbudsgiver skal ved Ordregivers anmodning dokumentere en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring. Gyldig dokumentation består af et gyldigt forsikringscertifikat udstedt af Tilbudsgivers forsikringsselskab eller en underskreven erklæring fra Tilbudsgivers forsikringsselskab, hvori forsikringsselskabet indestår for, at forsikringen kan blive tegnet ved aftalestart. Forsikringssummen skal fremgå af erklæringen.
Forsikringssummen og selskabsnavn skal fremgå af erklæringen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk