23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 185-523529
Offentliggjort
26.09.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Odense Kommune

AIA, ADK OG ITV-ANLÆG Odense Kommune


Odense Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Kommune
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
E-mail: sigki@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

AIA, ADK OG ITV-ANLÆG Odense Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
35000000 Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

AIA, ADK og ITV Odense Kommune - installation og servicering

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
35120000 Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense Kommunes ejendomme.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

AIA, ADK og ITV Odense Kommune - installation og servicering. Aftalen omfatter køb af:

• Automatisk Indbrudsalarmanlæg (AIA),

• Adgangskontrolanlæg (ADK), og

• Internt TV (ITV), som er synonymt med TV-overvågning – TVO, som blandt andet benyttes af brancheforeningen Forsikring og Pension (herefter F&P).

Aftalen omfatter anskaffelse af nye anlæg (Anlæg) samt kompatible dele/komponenter (Komponenter) til installation, service, reparation og vedligeholdelse (samlet kaldet Produkter), samt mulighed for at anskaffe serviceeftersyn, reparationer, vedligeholdelse samt rådgivning til Ordregiver i henhold til tilbudslisten og anlægsoversigten (samlet kaldet Serviceydelser).

Leverandøren skal således både kunne servicere, vedligeholde og reparere de nye såvel som de eksisterende anlæg.

AIA og ADK

Alle døre med elektronisk lås i skallen og alle indvendige døre, der er tilsluttet AIA anlægget mht. elektroniske døre / ADK-døre er omfattet af nærværende udbud. Det gælder både enkeltstående døre og sammenkoblede døre. Dette inkluderer også automatiske døre / skydedøre / foldedøre m.v. der automatisk åbnes og lukkes Via en elektrisk styring.

Mekaniske låse i skallen (døre der betjenes med nøgle eller vrider) og enkeltstående elektroniske døre udvendigt på skure o. lign samt indvendigt er som udgangspunkt friholdt fra dette udbud.

Mekanisk sikring

Denne rammeaftale omfatter ikke som udgangspunkt mekanisk sikring, herunder nøgler og nøglebrikker.

Hvis Leverandøren undtagelsesvis anmodes af Ordregiver om at levere nøglebrikker eller kort i henholdt til denne rammeaftale, fx i forbindelse med levering af nye systemer, må disse ikke være 100% sorte eller anden mørk farve.

2. Snitflader

2.1. Serviceydelse

Alle Serviceydelser vil som udgangspunkt blive udført af Ordregiver selv, men Leverandøren skal kunne levere samtlige Serviceydelser, herunder også rådgivning af Ordregivers personale, hvis dette ønskes af Ordregiver.

Når der i denne kravspecifikation er beskrevet krav til Serviceydelser, finder disse således udelukkende anvendelse, hvis Leverandøren anmodes om at udføre Serviceydelserne.

Ordregiver forbeholder sig i hele rammeaftalens løbetid, retten til at ændre i omfanget af Serviceydelser, som skal udføres af Leverandøren, der således på nogle områder (i kortere eller længere perioder) kan blive pålagt at udføre flere eller alle Serviceydelser.

2.2. AIA og ADK

Alle døre med elektronisk lås i skallen og alle indvendige døre, der er tilsluttet AIA anlægget mht. elektroniske døre / ADK-døre er omfattet af nærværende udbud. Det gælder både enkeltstående døre og sammenkoblede døre. Dette inkluderer også automatiske døre / skydedøre / foldedøre m.v. der automatisk åbnes og lukkes Via en elektrisk styring.

Mekaniske låse i skallen (døre der betjenes med nøgle eller vrider) og enkeltstående elektroniske døre udvendigt på skure o. lign samt indvendigt er som udgangspunkt friholdt fra dette udbud.

2.3. Mekanisk sikring

Denne rammeaftale omfatter ikke som udgangspunkt mekanisk sikring, herunder nøgler og nøglebrikker.

Hvis Leverandøren undtagelsesvis anmodes af Ordregiver om at levere nøglebrikker eller kort i henholdt til denne rammeaftale, fx i forbindelse med levering af nye systemer, må disse ikke være 100% sorte eller anden mørk farve.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 171-484003
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver annullerer udbudsprocessen på grund af manglende mængdeangivelser i tilbudslisten. Ordregiver forventer at offentliggøre nyt udbudsmateriale snarest muligt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/09/2022

Send til en kollega

0.063