Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Reparation og vedligehold af Københavns Kommunes driftsmateriel
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Kristoffer Eskild Thomsen
E-mail: pp3z@kk.dk
Telefon: +45 24975243
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173925009.aspx
Del II: Genstand
Reparation og vedligehold af Københavns Kommunes driftsmateriel
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på reparation og vedligehold af Ordregivers driftsmateriel. Udbuddet er opdelt i to (2) delaftaler: 1) Entreprenørmateriel og 2) Traktor- og vintermateriel. Ordregiver gør opmærksom på, at der vil kunne forekomme tilfælde, hvor ét materiel henhører under begge delaftaler og henviser til bilag B.2 og bilag B.3, Materiellister, hvoraf det fremgår hvilket materiel der henhører under hver delaftale. Oversigterne i bilag B.2 og B.3 er dynamiske, idet materiel der fremgår af oversigterne, vil kunne udgå i aftaleperioden, ligesom nyt materiel der erhverves i aftaleperioden, vil skulle omfattes af oversigterne.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag A.1 og bilag A.2).
Entreprenørmateriel
København
Københavns Kommune, (herefter "Ordregiver"), ønsker at indgå 2 delaftaler om reparation og vedligehold af Ordregivers driftsmateriel. De 2 delaftaler det drejer sig om, er delaftale 1 Entreprenørmateriel og delaftale 2 Traktor- og vintermateriel. De to delaftaler indgår i en større opgaveløsning der berører Københavns Kommunes driftsmateriel.
2 x 12 måneder
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Traktor- og vintermateriel
København
Københavns Kommune, (herefter "Ordregiver"), ønsker at indgå 2 delaftaler om reparation og vedligehold af Ordregivers driftsmateriel. De 2 delaftaler det drejer sig om, er delaftale 1 Entreprenørmateriel og delaftale 2 Traktor- og vintermateriel. De to delaftaler indgår i en større opgaveløsning der berører Københavns Kommunes driftsmateriel.
2 x 12 måneder
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgiver skal have præsteret minimum 3 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Ved lighed
12/17
Version 2.2
med kontraktens genstand, forstås referencer der viser erfaring med længerevarende samarbejder omhandlende maskiner der i høj grad ligner materiellet angivet i bilag B.2 og B.3.
Tilbudsgiver skal angive tre referencer for hver delaftale tilbudsgiver ønsker at byde på. Den samme reference må gerne bruges til begge delaftaler hvis den er relevant for begge delaftaler.
Angående delaftale 1 - Entreprenørmateriel ønsker Ordregiver særligt erfaring med hurtigtilkald.
Angående delaftale 2 - Traktor- og vintermateriel ønsker Ordregiver særligt erfaring med døgnvagt og hurtigtilkald.
Såfremt der angives flere referencer end angivet ovenfor, lægges der udelukkende vægt på 3 første.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk