Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/helsingoerkommune/tenderinformationshow.aspx?Id=122079
Udbyder
Helsingør Kommune
Offentligt udbud af service m.v. på AIA, ADK, TVO, ABA, ABDL og AVA
Helsingør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64502018
Postadresse: Stengade 59
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jonny Nehman Madsen
E-mail: jnm11@helsingor.dk
Telefon: +45 25312254
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.helsingor.dk
Del II: Genstand
Offentligt udbud af service m.v. på AIA, ADK, TVO, ABA, ABDL og AVA
Udbuddet omfatter service på en række eksisterende anlæg af kategorierne:
1. AIA (indbrudsalarm)
2. TVO (tv-overvågning)
3. ABA (brandalarm)
4. AVA (varsling)
Endvidere omfatter udbuddet eventuelle reparationer på en række eksisterende anlæg af kategorierne:
1. AIA (indbrudsalarm)
2. ADK (adgangskontrol)
3. TVO (tv-overvågning)
4. ABA (brandalarm)
5. ABDL (branddørlukning)
6. AVA (varsling)
Installation af evt. nye AIA, ADK, TVO, ABA, ABDL og AVA anlæg er omfattet af udbuddet.
Endelig omfatter udbuddet en option på service af en række eksisterende stand-alone ABDL (branddørlukning) anlæg. Kommunen har ca. 200 stk. Denne del af opgaven er en option, idet opgaven eventuelt nu eller på sigt kan løses in-house i kommunen.
Nordsjælland
Udbuddet omfatter service på en række eksisterende anlæg af kategorierne:
1. AIA (indbrudsalarm)
2. TVO (tv-overvågning)
3. ABA (brandalarm)
4. AVA (varsling)
Endvidere omfatter udbuddet eventuelle reparationer på en række eksisterende anlæg af kategorierne:
1. AIA (indbrudsalarm)
2. ADK (adgangskontrol)
3. TVO (tv-overvågning)
4. ABA (brandalarm)
5. ABDL (branddørlukning)
6. AVA (varsling)
Installation af evt. nye AIA, ADK, TVO, ABA, ABDL og AVA anlæg er omfattet af udbuddet.
Endelig omfatter udbuddet en option på service af en række eksisterende stand-alone ABDL (branddørlukning) anlæg. Kommunen har ca. 200 stk. Denne del af opgaven er en option, idet opgaven eventuelt nu eller på sigt kan løses in-house i kommunen.
24 måneder.
Service på ABDL
Forlængelse 2 X 1 år på uændret vilkår
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Certificeret AIA installationsvirksomhed af Forsikring og Pension
• ABA installatør certificeret af DBI
• ISO 9001 certificeret
Samlet årsomsætning
Finansielle nøgletal
Minimumskrav:
• Tilbudsgiver skal have en samlet årsomsætning på minimum 30 mio. kr. i hver af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
• Egenkapital på minimum 5 mio. kr. i seneste regnskab (helårs)
• Soliditetsgrad på minimum 20 i seneste regnskab (helårs)
Udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Tilbudsgiver skal minimum have relevante referencer inden for de seneste 3 år vedrørende tilsvarende opgaver for 3 kunder med hver:
a) 100 AIA installationer på forskellige adresser
b) 40 ABA installationer på forskellige adresser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk