Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=342377&B=TK
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Drift og vedligeholdelse af gadebelysning og boldbanelys
(05.12.2022)
Verdo Teknik A/S
Agerskellet 7
8920 Randers NV
Drift og vedligeholdelse af gadebelysning og boldbanelys
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 30704137
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Drift og vedligeholdelse af gadebelysning og boldbanelys
Udbuddet omfatter i hovedtræk: 1. Drift og vedligeholdelse 2. Vagtordning og beredskab 3. Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i hele Tønder Kommune 4. Afhjælpning af fejl og mangler 5. Eftersyn, gruppe udskiftning af lyskilder 6. Vedligeholde og ajourføre dokumentation 7. Udvidelser og nyetablering af vejbelysningsanlæg 8. Boldbanebelysning Kontrakten indeholder følgende hoved mængder: • Ca. 8.500 stk. Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsarmaturer mm. • Ca. 102 stk. Drift og vedligehold af boldbanelys
6270 Tønder
Udbuddet omfatter i hovedtræk:
1. Drift og vedligeholdelse
2. Vagtordning og beredskab
3. Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i hele Tønder Kommune
4. Afhjælpning af fejl og mangler
5. Eftersyn, gruppe udskiftning af lyskilder
6. Vedligeholde og ajourføre dokumentation
7. Udvidelser og nyetablering af vejbelysningsanlæg
8. Boldbanebelysning
Der er mulighed for at forlænge kontrakten med 2 x 12 måneder
Den anslåede værdi - pkt. II.2.6 - er under forudsætning af en kontraktperiode på samlet 6 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætningen for de 3 seneste afsluttende regnskabsår
Tilbudsgiver skal for seneste afsluttende regnskabsår kunne påvise en omsætning, der der minimum er 2 x højere, end den estimerede omsætning der er oplyst i pkt. II.2.6 - på årsbasis:(7.200.000 / 7 * 2 = 2.400.000 kr.).
Del IV: Procedure
Tønder
Del VI: Supplerende oplysninger
ultimo 2027, under forudsætning af ordregiver gør brug af alle optioner
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk