Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=124046
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Rammeaftale AK Belysning Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune 2023 - 2025
(06.01.2023)
LITE A/S
Østre Fælled Vej 11
9400 Nørresundby
AK Belysning Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune 2023 - 2025
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Korinthvej 12
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Lise Gansted-Mortensen
E-mail: lise.gansted-mortensen@aalborg.dk
Telefon: +45 99312388
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
AK Belysning Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune 2023 - 2025
Aalborg Kommune, By og Land, AK Belysning udbyder i forbindelse med vedligeholdelse af kommunens gadebelysning entreprisen ” Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune Aalborg Kommune 2023 - 2025” med følgende omtrentlige hovedmæng-der:
• Vejbelysningsarmatur type R1 til 3 – 3,5 m master ca. 350 stk.
• Vejbelysningsarmatur type V1 til 6 – 8 m master ca. 2.000 stk.
• Vejbelysningsarmatur type V2 til 8,5 – 11 m master ca. 1.500 stk.
• Vejbelysningsarmatur type V3 til 11,5 – 12,5 m master ca. 1.000 stk.
<br>
Aalborg Kommune, By og Land, AK Belysning udbyder i forbindelse med vedligeholdelse af kommunens gadebelysning entreprisen ” Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune Aalborg Kommune 2023 - 2025” med følgende omtrentlige hovedmæng-der:
• Vejbelysningsarmatur type R1 til 3 – 3,5 m master ca. 350 stk.
• Vejbelysningsarmatur type V1 til 6 – 8 m master ca. 2.000 stk.
• Vejbelysningsarmatur type V2 til 8,5 – 11 m master ca. 1.500 stk.
• Vejbelysningsarmatur type V3 til 11,5 – 12,5 m master ca. 1.000 stk.
<br>
12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
A) Oplysning om ansøgers navn, adresse, CVR nr., kontaktperson og dennes kontaktoplysninger.
B) Tilbudsgiver skal senest ved kontraktindgåelse forelægge dokumentation for, at ansøger ikke er omfattet af
udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets (2004/18/EF) art. 45, stk. 2.
Såfremt ansøger er et konsortium, skal samtlige dokumenter afleveres for alle konsortiedeltagere.
Fremgår af Særlige Betingelser i udbudsgrundlaget.
Del IV: Procedure
Bygherren
Del VI: Supplerende oplysninger
3-4 år
Der opfordres til at følge udbudsgrundlagets "Bestemmelser om Udbud og Tilbud" med fokus på afsnit 6.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk