Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=346618&B=DRAGOER
Udbyder
Dragør Kommune
Vindere
Drift og vedligehold af Vejbelysning og Trafiksignalanlæg
(10.03.2023)
EDF Danmark A/S
Jernholmen 47A
2650 Hvidovre
Drift og vedligehold af Vejbelysning og Trafiksignalanlæg
Dragør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 12881517
Postadresse: Kirkevej 7
By: Dragør
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2791
Land: Danmark
Kontaktperson: Kenneth Munck
E-mail: kenneth.munck@lightbureau.com
Telefon: +45 50601360
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://dragoer.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330947
Del II: Genstand
Drift og vedligehold af Vejbelysning og Trafiksignalanlæg
Dragør Kommune, Center for Plan, Teknik og Erhverv udbyder drift og vedligehold af kommunens Vejbelysningsanlæg og Trafiksignalanlæg. Udbuddet gennemføres som følge af, at Dragør Kommunes eksisterende driftskontrakt med Andel Lumen udløber.
Dragør
Dragør Kommune, Center for Plan, Teknik og Erhverv udbyder drift og vedligehold af kommunens Vejbelysningsanlæg og Trafiksignalanlæg. Udbuddet gennemføres som følge af, at Dragør Kommunes eksisterende driftskontrakt med Andel Lumen udløber.
Option på 2x1 års forlængelse
Option på forlængelse 2x1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have et kvalitetsledelsessystem efter ISOm 9001 eller tilsvarende.
Tilbudsgiver skal have et Miljøledelsessystem efter ISO14001 eller tilsvarende.
Dokumentation: Tilbudsgiver skal kunne dokumentere dennes autorisation, kvalitetsledelsessystem og miljøledelsessystem i form af kopi eller anden form for bevis eller attesteret erklæring.
Det er et mindstekrav, at Ansøger i henhold til dennes 3 senest godkendte regnskabsår har haft:
• Omsætning på minimum 10 mio. kr. for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
• Soliditetsgrad på minimum 15 % for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
• Skal være i stand til stille en anfordringsgaranti på 15% af den 4. årige tilbudssum fra pengeinstitut
eller lignende.
Tilbudsgiver skal som minimum have én projektleder/arbejdsleder (som tilbudsgiver forventer skal udføre opgaven), med følgende kompetencer:
Være elinstallatør / El ingeniør.
• Have gennemført L-AUS kursus ved kontraktindgåelse, eller inden for det sidste år have modtaget
geninstruktion i L-AUS bestemmelserne.
• Minimum 3 års relevant erhvervserfaring.
• Have gennemført kurset "Vejen som arbejdsplads, Trin II".
• Udførende personale skal som minimum have gennemført følgende kursus: "Vejen som
arbejdsplads, Trin I".
Kabelmontør skal have gennemført ”føring af elkabler”3 m. kursus bevis.
Det er et mindstekrav, at Ansøger kan dokumentere min 3 relevante tilsvarende referencer. Med ”tilsvarende referencer” forstås referencer vedr. drift og, vedligeholdelse af vejbelysnings- og/eller trafiksignalanlæg, gerne kommunale. Angives der mere end 3 referencer, vil kun de 3 første på listen blive tillagt vægt ved en evt. udvælgelse.
Der angives følgende oplysninger for hver reference:
• En beskrivelse af opgaven
• Beløb/opgavens værdi i DKK
• Datoer for udførsel
• Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende punkter i ESPD skal udfyldes:
Del III (alle punkter)
Dokumentation: Tilbudsgiver skal på anmodning fremsende serviceattest som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af en af de ovennævnte udelukkelsesgrunde.
Kommunen accepterer serviceattester, som er udstedt efter 1. august.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk