Fakta om udbudet
Udbyder
Banedanmark
Rammeaftale om indkøb af signalkabler (sikringskabler og strækningskabler)
Banedanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Hilduberg Magnussen
E-mail: AHMG@bane.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Rammeaftale om indkøb af signalkabler (sikringskabler og strækningskabler)
Rammeaftalen omfatter indkøb af Signalkabler, herunder i alt 16 typer sikringskabler, med enkelt leder samt med og uden skærmet, og én firsnoing strækningskabel med skærmet, til Banedanmarks anlæg.
Signalkablerne skal kunne leveres over hele landet og skal bruges til alle anlæg og strækninger, Banedanmark forvalter.
Rammeaftalen omfatter indkøb af Signalkabler, herunder i alt 16 typer sikringskabler, med enkelt leder samt med og uden skærmet, og én firsnoing strækningskabel med skærmet, til Banedanmarks anlæg.
Signalkablerne skal kunne leveres over hele landet og skal bruges til alle anlæg og strækninger, Banedanmark forvalter.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet for yderligere information om de af udbuddet omfattede ydelser.
Der indgås en ikke-eksklusiv rammeaftale med én leverandør, og Leverandøren garanteres ikke en minimumsomsætning. Estimerede mængder i udbudsmaterialet er baseret på Banedanmarks bedste skøn ud fra tidligere og fremtidige behov på tidspunktet for offentliggørelse. Der gøres opmærksom på, at der er tale om vejledende mængder, der kan ændre sig i kontraktperioden.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om indkøb af signalkabler (sikringskabler og strækningskabler)
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres, da der ikke er tilstrækkeligt med indkomne tilbud til at sikre en rimelig konkurrence, og da det indkomne tilbud er ukonditionsmæssigt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgendefrister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevetudvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillage angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk