Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Reno Djurs I/S
Vindere
Udbud af fabriksny kompaktor inkl. servicekontrakt
(16.05.2023)
Ljungby Service
Kærup Parkvej 20
4100 Ringsted
Udbud af fabriksny kompaktor inkl. servicekontrakt
Reno Djurs I/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 20217472
Postadresse: Nymandsvej 11
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8440 Balle
Land: Danmark
Kontaktperson: Asbjørn Kjærgaard
E-mail: akj@cyphre.dk
Telefon: +45 23230909
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/191126147.aspx
Del II: Genstand
Udbud af fabriksny kompaktor inkl. servicekontrakt
Denne kontrakt omfatter indkøb af fabriksny kompaktor med tilhørende serviceaftale i 5 år.
Renodjurs' deponi
Kompaktoren skal anvendes på deponi til indbygning og kompaktering.
Leverandørerne skal gøre sig bekendt med forholdene og de funktionelle krav på Renosyds Deponi, således, at den tilbudte maskine fuldt ud kan anvendes til de beskrevne formål og funktioner. Den forventede driftstid er ca. 800 timer om året.
Ved købet skal vores nuværende kompaktor indgå i handelen som option. Maskinen er en Ljungby C22 fra 2014, der pr. 1. oktober 2022 har kørt ca. 4.300 timer. Vi har købt maskinen som ny. Der kan aftales besigtigelse af vores nuværende kompaktor ved at kontakte afdelingsleder Peter L. Madsen på 87 59 77 77 eller 24 27 36 17.
Option på salg af nuværende kompaktor til tilbudsgiver (Maskinen er en Ljungby C22 fra 2014, der pr. 1. oktober 2022 har kørt ca. 4.300 timer)**
Der kan aftales besigtigelse af vores nuværende kompaktor ved at kontakte afdelingsleder Peter L. Madsen på 87 59 77 77
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er krav til referencer
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver kan anføre en referenceliste med angivelse af minimum 1 kunde, hvor tilbudsgiver i løbet af de sidste 10 år fra tilbudsfristen, har leveret samme eller lignende materiel med lignende udstyrsniveau. Tilbudsgiver skal kort beskrive leverancen og det tilhørende formål, angive leverings- og kontraktperioden samt navn og telefonnummer på modtager hos den ordregivende myndighed.
Fremgår af udbudsmaterialets udkast til kontrakt (bilag 4)
Leverandøren er forpligtet til at opretholde en professionel erhvervs-/produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum kr. 10 mio. DKK.
Der er en arbejdsklausul jf. udkast til kontrakt afsnit 17.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit "Udelukkelse").
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: "Udelukkelse"):
Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller
likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf.
udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3
For danske virksomheders vedkommende vil der for vinderen af udbuddet blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens § 153, og denne serviceattest må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Tilbudsgiver skal omkostningsfrit stille et testkøretøj til rådighed til Renodjurs' brugertest i forbindelse med evalueringen af underkriteriet kvalitet. Testkøretøjet skal stilles til rådighed efter aftale forventeligt i uge 5-6 2023 indenfor en køreafstand på max 500 km hver vej, i alt 1000 km, medmindre andet specifikt godkendes af Ordregiver. Testkøretøjet skal være overvejende identisk med den tilbudte kompaktor. Såfremt testkøretøjet ikke er overvejende identisk med den tilbudte kompaktor, skal sådanne afvigelser godkendes af Renodjurs inden afprøvning har fundet sted. Det bemærkes i denne forbindelse, at i det omfang køretøjet, der stilles til rådighed for brugertesten, afviger fra den tilbudte, kan dette få betydning for kvalitetsvurderingen, idet visse elementer i så fald potentielt ikke kan vurderes eller ikke kan vurderes i fuldt omfang.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk