Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=347961&B=ASSENS
Udbyder
Assens Kommune
Vindere
Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg
(14.08.2023)
Energi Fyn Erhverv
Sanderumvej 16
5250 Odense SV
Opdateringer
(IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 16-01-2023
Time: 23:59
Læses:
Dato: 27-01-2023
Time: 23:59
Yderligere oplysninger
Der var skrevet forkert dato i bekendtgørelsen, for tilbudsafleveringen, nu er den tilrettet og overensstemmende med datoen i udbudsmaterialet.
(IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 16-01-2023
Læses:
Dato: 27-01-2023
Yderligere oplysninger
Dato for åbning af tilbud tilrettet dato for modtagelse af tilbud.
Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg
Assens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189692
Postadresse: Rådhus Allé 5
By: Assens
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Julia Fakkenor
E-mail: jutfa@assens.dk
Telefon: +45 64747420
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.assens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/333717
Del II: Genstand
Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg
UDBUD PÅ DRIFT OG VEDLIGEHOLD AF VEJBELYSNINGSANLÆG I ASSENS KOMMUNE 2023-2027
UDBUD PÅ DRIFT OG VEDLIGEHOLD AF VEJBELYSNINGSANLÆG I ASSENS KOMMUNE 2023-2027
2 x 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2027
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Rådhus Allé 5,
By: Assens
Postnummer: 5610
Land: Danmark
E-mail: jutfa@assens.dk
Telefon: +45 64747435
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk