Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/morsoekommune/tenderinformationshow.aspx?Id=128029
Udbyder
MORSØ KOMMUNE
Drift af gadebelysning
MORSØ KOMMUNE
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41333014
Postadresse: Jernbanevej 7
By: Nykøbing M
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7900
Land: Danmark
Kontaktperson: Torben Skovgård Nielsen
E-mail: torben.nielsen@morsoe.dk
Telefon: +45 99707000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.morsoe.dk
Del II: Genstand
Drift af gadebelysning
Udbuddet vedrører udbud på den daglige drift og vedligeholdelse af samtlige kommunale vejbelysningsanlæg i kommunen. Opgaven er inklusive beredskab, udbedring af fejl og mangler, forebyggende vedligeholdelse samt udførelse af eftersyn.Udover vejbelysningsanlæg omfatter kontrakten ligeledes ”ydre anlæg” på signalanlæg samt torontoanlæg i kommunen.Kontrakten omfatter i hovedtræk:Drift og vedligeholdelse:• Etablere og opretholde 24 timers vagtordning med beredskab for modtagelse af fejlmeldinger og akut udbedringer.• Modtage og vurdere fejlmeldinger fra kommunens DriftsWEB fejlmeldingsdata-base. • Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg.• Daglig drift og vedligeholdelse af ydre anlæg på signalanlæg.• Daglig drift og vedligeholdelse af torontoanlæg.• Udbedre fejl og mangler, herunder hærværk og påkørsler.• Oprette skæve master • Gennemføre eftersyn på alle eksisterende anlæg.• Foretage nødvendige reparationer, inklusiv armatur og masteudskiftninger på eksisterende anlæg.• Medvirke til forebyggende vedligeholdelse.• Ajourføring af kommunens data på GIS kort(MAP-info) herunder kontrollere og opdatere tilknyttet database.Kontrakten indeholder drift og vedligeholdelse af følgende hovedmængder:Cirka 5.000 stk. VejbelysningsarmaturerCirka 122 stk. VejbelysningsskabeCirka 6 stk. Signalanlæg, heraf 2 dobbelt anlægCirka 6 stk. TorontoanlægCirka 3 stk. Skoleblink<br>
Morsø Kommune
Udbuddet vedrører udbud på den daglige drift og vedligeholdelse af samtlige kommunale vejbelysningsanlæg i kommunen. Opgaven er inklusive beredskab, udbedring af fejl og mangler, forebyggende vedligeholdelse samt udførelse af eftersyn.Udover vejbelysningsanlæg omfatter kontrakten ligeledes ”ydre anlæg” på signalanlæg samt torontoanlæg i kommunen.Kontrakten omfatter i hovedtræk:Drift og vedligeholdelse:• Etablere og opretholde 24 timers vagtordning med beredskab for modtagelse af fejlmeldinger og akut udbedringer.• Modtage og vurdere fejlmeldinger fra kommunens DriftsWEB fejlmeldingsdata-base. • Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg.• Daglig drift og vedligeholdelse af ydre anlæg på signalanlæg.• Daglig drift og vedligeholdelse af torontoanlæg.• Udbedre fejl og mangler, herunder hærværk og påkørsler.• Oprette skæve master • Gennemføre eftersyn på alle eksisterende anlæg.• Foretage nødvendige reparationer, inklusiv armatur og masteudskiftninger på eksisterende anlæg.• Medvirke til forebyggende vedligeholdelse.• Ajourføring af kommunens data på GIS kort(MAP-info) herunder kontrollere og opdatere tilknyttet database.Kontrakten indeholder drift og vedligeholdelse af følgende hovedmængder:Cirka 5.000 stk. VejbelysningsarmaturerCirka 122 stk. VejbelysningsskabeCirka 6 stk. Signalanlæg, heraf 2 dobbelt anlægCirka 6 stk. TorontoanlægCirka 3 stk. Skoleblink<br>
24 måneder.Den udbudte aftale løber i en 4-årig periode fra 1. april 2023 – 30. marts 2027.Aftalen kan forlænges i 2 gange 1 år. <br>
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers krav herunder grundlæggende ILO-konventioner. Se Kommunens hjemmeside under ”Betingelser for at handle med Morsø Kommune”. Hvordan du bliver leverandør til Morsø Kommune
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Opgaven skal udføres af en virksomhed, som har el-autorisation i Danmark, eller opfylder tilsvarende krav til udførelse af arbejde på elinstallationer i Danmark, jævnfør Ud-budsloven § 141.Arbejdet skal udføres af virksomhedens egne medarbejdere, og/eller af en på forhånd godkendt underleverandør.<br>
6.3. Arbejdsklausuler Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers krav herunder grundlæggende ILO-konventioner. Se Kommunens hjemmeside under ”Betingelser for at handle med Morsø Kommune”. Hvordan du bliver leverandør til Morsø Kommune <br>
Del IV: Procedure
Tilbud vil blive åbnet af relevante medarbejdere fra Morsø Kommune og Fredsted Consulting via udbudsplatformen Comdia
Der er ikke mulighed for at overvære åbningen af tilbuddene som sker elektronisk via Comdia platformen
Del VI: Supplerende oplysninger
Der er tilknyttet teknisk rådgiver på opgaven : Fredsted Consulting APS, Danmarksvej 30 F, 8660 Skanderborg. Kontaktperson Ole Kjærgård
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk