Fakta om udbudet
Udbyder
Banedanmark
Udbud af Lysarmaturer
Banedanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Hansen
E-mail: OLHA@BANE.dk
Telefon: +45 82340000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Udbud af Lysarmaturer
Armaturer anvendes til belysning af perroner, som sikrer at passagerer, lokofører og generelt personel har tilfredsstillende oversigtforhold efter mørkets frembrud. Udbuddet omfatter såvel perron- som terrænarmaturer. De udbydes i hver sin delaftale.
Perronarmaturer
Armaturer anvendes til belysning af perroner, som sikrer at passagerer, lokofører og generelt personel har tilfredsstillende oversigtforhold efter mørkets frembrud. Rammeaftalen - delaftale 1 omfatter perronarmaturer samt løse indsatse (lyskilder).
Rammeaftalen har en løbetid på 4 år, og løber fra underskrift af rammeaftalen. Rammeaftalen kan forlænges i 2 x 2 år fra udløbsdatoen.
Aftalen kan forlænges i 2 x 2 år
Vedr. punkt II.2.7
Kontrakten træder i kraft ved begge parters underskrivelse, og løber 48 måneder fra dato for sidste underskrift.
Vedr. punkt II.2.6:
Det maksimale forbrug er estimeret med baggrund i den usikkerhed der er forbundet med at kende levetiden på nuværende armaturer samt det nuværende kendskab til bygning af nye perroner. Dette er især relevant, såfremt optionerne aktiveres.
Terrænarmatur
Armaturer anvendes til belysning af terræner, som sikrer at lokofører og generelt personel har tilfredsstillende oversigtforhold efter mørkets frembrud. Rammeaftalen - delaftale 2 omfatter terrænarmaturer samt løse indsatse (lyskilder).
Rammeaftalen har en løbetid på 4 år, og løber fra underskrift af rammeaftalen. Rammeaftalen kan forlænges i 2 x 2 år fra udløbsdatoen.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 2 år
Vedr. punkt II.2.7
Kontrakten træder i kraft ved begge parters underskrivelse og løber i 4 år regnet fra sidste underskrift.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Lysarmaturer
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres, da der ikke er tilstrækkeligt med indkomne konditionsmæssige tilbud til at sikre en rimelig konkurrence. Dette gælder for begge delaftaler.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgendefrister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevetudvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillage angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk