Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=sxfqwmtldn
Udbyder
Projektafdelingen, Nyt Aalborg Universitetshospital
Nyt Aalborg Universitetshospital - Sterilvogne
Projektafdelingen, Nyt Aalborg Universitetshospital
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Hospitalsbyen
By: Gistrup
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9260
Land: Danmark
Kontaktperson: Laila Høj Krenchel
E-mail: lhk@ramboll.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Del II: Genstand
Nyt Aalborg Universitetshospital - Sterilvogne
Udbuddet vedrører sterilvogne. Projektafdelingen Nyt Aalborg Universitetshospital, er Bygherre for opførelse af Nyt Aalborg Universitetshospital. (Herefter betegnet Bygherre).
Udbuddet omfatter indkøb af transportvogne til transport af sterilt udstyr mellem sterilcentral og operationsgang på Nyt Aalborg Universitetshospital. Sterilvognene vil skulle transporteres med AGV’er, kunne håndteres i hospitalets automatiske vognbufferlagre samt vaskes i hospitalets automatiserede vognvasker.
I sterilvognene vil der blive transporteret sterilt udstyr i instrumentcontainere af forskellige størrelser, samt udstyr emballeret på anden vis (f.eks. i plastposer).
Den udbudte ydelse er beskrevet mere detaljeret i udbudsmaterialet.
Aalborg
Udbuddet vedrører sterilvogne. Projektafdelingen Nyt Aalborg Universitetshospital, er Bygherre for opførelse af Nyt Aalborg Universitetshospital. (Herefter betegnet Bygherre).
Udbuddet omfatter indkøb af transportvogne til transport af sterilt udstyr mellem sterilcentral og operationsgang på Nyt Aalborg Universitetshospital. Sterilvognene vil skulle transporteres med AGV’er, kunne håndteres i hospitalets automatiske vognbufferlagre samt vaskes i hospitalets automatiserede vognvasker.
I sterilvognene vil der blive transporteret sterilt udstyr i instrumentcontainere af forskellige størrelser, samt udstyr emballeret på anden vis (f.eks. i plastposer).
Den udbudte ydelse er beskrevet mere detaljeret i udbudsmaterialet.
I forhold til de frivillige udelukkelsesgrunde stilles der krav om at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundende i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1, 2, 3, 4, og 6.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal afgive følgende oplysninger:
Egenkapital:
Soliditetsgrad
• Egenkapital:
o Mindstekrav: Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv i det seneste afsluttede regnskabsår.
• Soliditetsgrad:
o Mindstekrav: Tilbudsgivers soliditetsgrad skal være på mindst 20% i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal afgive følgende oplysninger:
Referenceliste.
Referenceliste over de betydeligste ”tilsvarende” opgaver, der er leveret i de seneste tre år med beskrivelse af:
kunde
opgavens indhold og omfang
hvilken ydelse Tilbudsgiver har leveret på opgaven
splansperiode for opgavens udførelse og opgavens nuværende stade, hvis opgaven ikke er afsluttet
belysning af referencens relevans for den aktuelle opgave.
Tilsvarende opgaver defineres som kundeopgaver, hvor der er leveret steriltransportvogne svarende til nærværende udbud. Der må maksimalt afleveres 5 referencer.
Oplysningerne angives i ESPD´en Del IV C.
Mindstekrav:
• Tilbudsgiver skal som minimum kunne dokumentere 3 referencer fra tilsvarende opgaver omhandlende steriltransportvogne, der er leveret inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen.
• Mindst 1 af de ovenstående 3 referencer skal vedrøre levering af mindst 50 steriltransportvogne.
Grundet ESPD’ets tekniske opbygning og deraf følgende begrænsede rammer for levering af billeddokumentation, kan Tilbudsgiver supplere oplysninger vedr. de udvalgte referencer i et selvstændigt bilag, der vil blive taget i betragtning. Referencer i ESPD og i bilag skal være de samme og så vidt muligt være enslydende i tekstens indhold. Ved eventuelle modstridende oplysninger i hhv. ESPD og bilag er ESPD gældende.
Kontrakten indeholder sociale klausuler, herunder uddannelsesklausul og arbejdsklausul, der er oplyst nærmere i udkast til kontrakt.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at være til stede under åbning af tilbud.
Der er ikke adgang til at være til stede under åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: kflu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: § 7, stk. 1, og stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171,stk.4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk. § 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: kflu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk