Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Stål i hele længder
(28.08.2023)
Sanistål A/S
Håndværkervej 14
9000 Aalborg
Stål i hele længder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Bryhl
E-mail: pbr@ifirs.dk
Telefon: +45 28455560
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/197889826.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Stål i hele længder
Udbuddet vedrører indkøb og levering af stål i hele længder, som omfatter de materialer, som bruges i Ordregivers uddannelser.
AMU Fyn
AMU SYD
Campus Bornholm
College 360
EUC Sjælland
Gråsten Landbrugsskole
HANSENBERG
Learnmark
NEXT UDDANNELSE KØBENHAVN
Roskilde Tekniske Skole
Syddansk Erhvervsskole
TEC - Technical Education Copenhagen
UddannelsesCenter Ringkøbing Skjern
Udbuddet omfatter følgende overordnede varekategorier:
Aluminium
Armeringsstål
Blankt stål
Båndstål
Hulprofiler
Kobber
Messing
Rustfrit stål
Stangstål
Stålbjælker
Stålplader
Stålrør
Certifikater
Udbuddet gennemføres som et varelisteudbud.
Den samlede indkøbsmængde forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt kr. kr. 22.538.000.
Den forventede omsætning på rammeaftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug og forventede aktivitets-/forbrugsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Den maksimale indkøbsværdi for en 4-årig periode udgør i alt kr. 24.860.000.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved ramme-aftalens start med en forsikringssum på minimum kr. 10.000.000. Dette skal bekræftes i ESPD'ets del IV.
Tilbudsgiver skal ved Ordregivers anmodning dokumentere en gyldig erhvervs- og produktansvars-forsikring jf. udbudsbetingelsernes afsnit 3.4 - Dokumentation for udelukkelse og egnethed. Gyldig dokumentation består af et gyldigt forsikringscertifikat udstedt af Tilbudsgivers forsikringsselskab eller en underskreven erklæring fra Tilbudsgivers forsikringsselskab, hvori forsikringsselskabet indestår for, at forsikringen kan blive tegnet ved aftalestart. Forsikringssummen skal fremgå af erklæringen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk